מפגש בטחוני בגבעת שמואל

מפגש בטחוני בגבעת שמואל: מפקדת מחוז דן של פיקוד העורף, אל”מ שני גרשי, הגיעה לביקור ראשון בגבעת שמואל, ונפגשה עם ראש העיר יוסי ברודני ועם צוותי אגף החירום העירוני.

מפגש בטחוני בגבעת שמואל: מפקדת מחוז דן של פיקוד העורף, אל”מ שני גרשי, הגיעה לביקור ראשון בגבעת שמואל, ונפגשה עם ראש העיר יוסי ברודני ועם צוותי אגף החירום העירוני.

בפגישה שעסקה בענייני הביטחון והמוכנות לשעת חירום בעיר, נכחו סגן ראש העיר יעקב ויליאן, מפקד נפת גנים פקע”ר אל”מ יהונתן רז, היקל”ר העירוני סא”ל אמיר גרובר, מנהלי המכלולים השונים ומ”מ קב”ט העירייה יאיר גלבר.

במהלך המפגש, הציג ראש העיר ברודני את היערכות העירייה בחירום ואת הפעולות שננקטות להגברת המוכנות על רקע ההתחממות הביטחונית מאז חיסולם של בכירי חמאס וחיזבאללה. מאז פרוץ המלחמה, תגברה עיריית גבעת שמואל, בהנחיית ראש העיר יוסי ברודני, את מערך ההגנה העירוני, הפועל בתיאום מלא עם צה”ל וכוחות הביטחון וההצלה. בתוך כך קיימה עירייה תרגילי חירום לבחינת המוכנות העירונית ולהידוק שיתוף הפעולה בין כלל צוותי החירום.

ראש העיר יוסי ברודני:

“אני מבקש להודות למפקד המחוז היוצא, אל”מ חי רקח, ולברך אותך על כניסתך לתפקיד. אלו ימים קשים ומאתגרים, שלא ידענו כמותם מאז קום המדינה, ואת נכנסת לתפקיד בעת מורכבת וחשובה מאין כמותה. העורף הוא חזית וכוח העמידה שלו חיוני להמשך הצלחת המערכה. אנחנו עומדים בקשר הדוק ובעבודה שוטפת עם צוותי פיקוד העורף בעיר, שפועלים במסירות ובמקצועיות. אין לי ספק שנמשיך ונעבוד יחד כדי להבטיח את שלומם וביטחונם של תושבינו. בשמי ובשם כל תושבי גבעת שמואל, אני מאחל לך הצלחה גדולה. הצלחתך היא הצלחתנו”

מפקדת מחוז דן פקע”ר אל”מ שני גרשי:

“גבעת שמואל נחשבת לאחת הרשויות הבולטות לטובה במחוז עם רמת כשירות ומוכנות גבוהים במיוחד. שיתוף הפעולה החיובי והמתמשך של העירייה עם פקע”ר ראוי לכל הערכה ומחזק ללא ספק את תחושת הביטחון לתושבים. אני מתרשמת מהעשייה הרבה ומקצה ההתפתחות של העיר, לרבות בתחום מוכנות החירום. אין ספק כי כלל הפעולות שהעירייה מבצעת כיום בשגרה יקדמו את מוכנותה ויבטיחו מענה והמשך אספקת השירותים החיוניים לתושבים בחירום”.

מפקד נפת גנים פקע”ר, אל”מ יהונתן רז:

“בגבעת שמואל מבוצעת עבודה יסודית והערכות מקצועית של מערך החירום. גבעת שמואל נמצאת ברמת מוכנות גבוהה מבחינת המענה המקצועי והתנהלותם של מנהלי המכלולים השונים אל מול תרחיש הייחוס ואל מול האתגרים השונים.. רואים את המחויבות של ראש העיר ומנכ”ל העירייה, בתרגול מערכי החירום בעיר ובנכונותם לקדם את המוכנות של העירייה וזה ראוי לכל הערכה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן