מפגשי שיח עם בני משפחות למשרתים בכוחות הביטחון וההצלה מאשדוד

מרכז גישור ודיאלוג בקהילה, המחלקה לעבודה קהילתית בעיריית אשדוד, ממשיך בעשייתו למען הקהילה ומזמין בני משפחה של המשרתים והמתנדבים בשרותי הביטחון וההצלה, למפגשי שיח מעצימים ומחברים, לתת חיבוק חיזוק וכלים גישוריים להתנהלות מיטבית מפגש ראשון יתקיים במתנ”ס ספרא, ביום שני הבא – 16/9

לאור מידע שהצטבר על שולחן המחלקה לעבודה קהילתית בעיריית אשדוד, מרכז הגישור ודיאלוג בקהילה ערך שאלון מיוחד והפנה אותו לבני משפחה של משרתי כוחות הביטחון וההצלה. תשובות בני המשפחה לשאלון, העלו כי האתגרים העיקריים שעמדו בפני בני המשפחה של המשרתים במלחמת “חרבות ברזל” היו במגוון תחומים: מערכות היחסים בתוך המשפחה ומול המגויס, מערכת היחסים הזוגית, מקום העבודה וצרכנות והתנהלות כלכלית.

על פי הדו”ח שהתגבש לאור השאלונים, מעל מחצית מהמשיבים דיווחו שכתוצאה משירות בן המשפחה הם סובלים מעומס רגשי, מתח וחרדה, ומעל 80% דיווח שלא נעזרו בחודשי המלחמה באנשי מקצוע מכל תחום. המשיבים ציינו כי מה שנותן להם כח בתקופה הזו, הם תמיכת המשפחה, שמירה על השגרה, האמונה הדתית, הרצון והידיעה שתומכים בהם בעיר, יוזמים ודואגים להם.

במרכז הגישור אומרים כי על מנת לתת מענה אופטימלי לצרכים שעלו מתושבי העיר, כדי להפיג את תחושת הבדידות הקשה שעלתה מהם ולצייד אותם בכלים מועילים, המרכז יקיים מפגשי שיח ללא עלות לבני המשפחה של המשרתים, וישמח לראות את תושבי העיר משתתפים במפגשים אלה.

מפגשי השיח הללו הן חלק מתכנית שהתגבשה בשיתוף החברה העירונית ומרכז קהילתי ספרא, והם יתקיימו בשני מפגשים. מפגש ראשון יערך ביום שני, בתאריך 16.9.24 בשעה 12 בצהריים. מפגש נוסף יתקיים ביום ראשון, בתאריך 22.9.24 בשעה 18:00 בערב. המפגשים יתקיימו כאמור במרכז קהילתי ספרא ללא עלות, אך יש להירשם מראש לכל מפגש.  08-9568147.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן