מעשה מגונה ברכבת הקלה

תושב ירושלים ביצע מעשים מגונים כלפי צעירות ובעבר התחזה לאחר: החשוד במעשים שהתרחשו לאחרונה בתוך קרון הרכבת הקלה, נעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים. בימים אלו הושלמה חקירתו במהלכה מסר גרסה תמוהה לגבי אותם מקרים חמורים שביצע, וצפוי נגדו כתב אישום.

חוקרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים, מנהלים במהלך השבועות האחרונים את חקירתם של תלונות שהתקבלו משתי נערות צעירות, כי בעת שנסעו ברכבת הקלה בעיר, נצמד אל גופן אדם חשוד וביצע כלפיהן מעשים מגונים.

מחקירת המקרים עלה, כי במהלך חודש יולי האחרון, בעת נסיעתה של אחת הנערות ברכבת, נצמד החשוד אל אחורי גופה וביצע כלפיה מעשה מגונה. בעת מעשיו של החשוד, הצליחה הקורבן בתושיה רבה לצלם את החשוד בתוך הרכבת, תמונה שהועברה לידי חוקרי המשטרה שהחלו מיד בניסיונות לחשוף את זהותו ולהביא לאיתורו.

במקרה נוסף שארע שבועות ספורים לאחר מכן, דיווחה הקורבן, אף היא נערה, על מקרה זהה במהלך נסיעתה ברכבת הקלה, במהלכו נצמד לגופה חשוד, ביצע מעשים מגונים תוך שחשף איברו והגיע לפורקנו.

חוקרי המשטרה שניהלו את חקירת המקרים, אספו ממצאים פורנזיים שנשלחו לבדיקת מעבדות המשטרה וכך נחשפה למעשה זהותו של החשוד במעשים אלו. בשלב זה גילו חוקרי תחנת לב הבירה, כי נגד חשוד זה תיק משנת 2020 במהלכו נעצר בגין עבירה של מעשה מגונה בפומבי. במהלך חקירתו אז, הזדהה בפרטי זהותו של בן דודו הנושא שם זהה.

לאחר שניתן צו מעצר מבימ”ש, הגיעו בלשי תחנת לב הבירה בתאריך 13.8 בשעות הערב אל ביתו של החשוד (41, ירושלים), והוא נעצר על ידם לחקירה בתחנת המשטרה ולמחרת היום, הוארך מעצרו לבקשת המשטרה בבית המשפט.

במהלך חקירתו בגין עבירות של מעשה מגונה בקטין עד גיל 16, מעשה מגונה בפומבי והתחזקות כאדם אחר במטרה להונות, טען החשוד כי מדובר ב”תאונות” שנגרמו בשל צפיפות לדבריו, בקרונות הרכבת הקלה בעיר, אך הכחיש כי פגע באותן נערות שהתלוננו נגדו בשל מעשיו.

לאחר שמעצרו הוארך מעת לעת, והושלמו פעולות החקירה הרבות, הבשילו אלה לכדי תשתית ראייתית נגד החשוד הוגשה נגדו הצהרת תובע אמש (שני) מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום במהלך הימים הקרובים. מעצרו הוארך אתמול פעם נוספת ב-4 ימים, עד לתאריך 5.9, לטובת כך.

סנ”צ ליאור בן שלום, קצין החקירות והמודיעין בתחנת לב הבירה במרחב ציון, ציין כי “בשל חשדות אלו ומאפייני מעשיו של החשוד לכאורה, פעם אחר פעם תוך היעדר חשש לעשותם במרחב הציבורי ובפומבי, מקומו של חשוד זה להימצא אחר “סורג ובריח”, זאת על מנת להגן על הציבור ונערות תמימות בפרט. חקירה רגישה, מקצועית ומעמיקה הביאה לחשוף כי חשוד זה חמק מהדין לפני מספר שנים לאחר שהזדהה לקרוב משפחתו. לאחר שהושלמה פעולות החקירה תוך הארכת מעצרו, ומיצוי יכולות מקצועיות של שוטרי ומעבדות הזיהוי הפלילי במשטרת ישראל, גובשה תשתית לכדי כתב אישום הצפוי נגדו בימים הקרובים. שוטרי תחנת לב הבירה ומחוז ירושלים בפרט, ימשיכו לפעול לאיתורם של עבריינים ומעצרם במטרה למצות עמם את הדין ולהגביר את ביטחון הציבור- בכל מקום ועת”.

 

◼️ לחדשות ירושלים והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן