מערכת חדשה וחכמה בלוד: המקלטים ייפתחו בשליטה מרחוק

מערכת חדשה וחכמה המאפשרת לפתוח את כל המקלטים הציבוריים הפזורים ברחבי העיר בלחיצת כפתור מהמוקד של החמ”ל העירוני, ובכך להציל חיי אדם של תושבים ואזרחים שנמצאים במרחב הציבורי וזקוקים למיגון מפני ירי טילים.

מהפיכה טכנולוגית בלוד: המקלטים הציבוריים יפתחו בשליטה מרחוק בעת אזעקה

בפיילוט ראשוני חנכה עיריית לוד מערכת חדשה וחכמה אשר תעניק אפשרות לפתוח את כל המקלטים הציבוריים הפזורים ברחבי העיר – בלחיצת כפתור מהמוקד של החמ”ל העירוני, ובכך להציל חיי אדם של תושבים ואזרחים שנמצאים במרחב הציבורי וזקוקים למיגון מפני ירי טילים.

את המערכת החדשה חנכו השבוע ראש העיר עו”ד יאיר רביבו יחד עם מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון – יוסי הרוש, סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבריאות – גיל חדד ומנהל אגף הביטחון – אלי דיין.

המערכת הותקנה כפיילוט ראשוני במקלט הציבורי שברחוב רחל אלתר ובעת האזעקה מוקדן ילחץ על הכפתור ויפתח את דלת המקלט באמצעות שליטה מרחוק. למערכת ישנה גיבוי של סוללות וחשמל ובכך ייחסך הזמן של פתיחת המלקט עם מפתחות ואחראי פתיחת מקלט בעת חירום.

“כעת התושבים יכולים לוודא שבזמן האזעקה הם לא צריכים לחפש תמיד את המפתח, לא צריך לחפש האם המקלט פתוח או לא, כשיש שליטה מרחוק עם מערכת גיבוי”, אמר ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו והוסיף, כי “אנחנו בודקים בימים הקרובים אם הפיילוט עובד, לאחר מכן נשכפל את זה לכל המקלטים הציבוריים בעיר לוד. זוהי מהפכה של ממש ובע”ה הדבר הזה יציל חיים”.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן