מעקב חינוכי צמוד: ביקורי עומק בבתי הספר בקריית מלאכי

“אנחנו מחויבים לשפר את איכות החינוך בקריית מלאכי ולספק לתלמידים כלים לעתידם.”

בבתי הספר בעיר קריית מלאכי, מתנהלים ביקורי עומק חינוכיים מיוחדים, המתבצעים פעמיים בשנה ומתמקדים במעקב אחרי היוזמות, היעדים, והאתגרים החינוכיים בכל בית ספר. מפקחת משרד החינוך: ״רק בקריית מלאכי ראש העיר מוביל את ביקורי העומק״

בשנים האחרונות מתקיימים פעמיים בשנה ביקורי עומק בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בעיר, במסגרתם מציגים צוותי החינוך את תמונת המצב הבית ספרית בהתאם ליעדי הרשות. הסקירה כוללת הן את הפן הלימודי המתמקד בהישגי התלמידים במקצועות הליבה והן את הפן הרגשי-חברתי המתמקד באקלים בית הספר.

כמו כן, נבחנים מספרי התלמידות והתלמידים הלוקחים חלק בתנועות הנוער ובתכניות ייחודיות. בנוסף, מטרת הביקור היא לעמוד על האתגרים והצרכים של בית הספר ולבנות מענים ופתרונות מתאימים על ידי העירייה.

בביקורים נכחו בין היתר: ראש העיר אליהו זהר – הממונה על החינוך, סגן רה”ע יוסי סולימני, מפקחי משרד החינוך, יוסף כהן – מ”מ מנכ”ל העירייה, ד”ר אבי אדרי מנהל אגף החינוך ואנשי חינוך נוספים. הביקורים התקיימו בבתי הספר: אלי כהן, האחים, תיכון בית חנה, נצח ישראל, אולפנת הנני, חב”ד בנים וחב”ד בנות, ובשבועות הקרובים יתקיימו ביקורי עומק במוסדות חינוך נוספים.

במהלך הביקור בבית הספר הראל, אמרה מיטל פרץ – מפקחת החמ”ד מטעם משרד החינוך: ״אני מפקחת ב-6 רשויות שונות ומתלווה להרבה מאוד ביקורי עומק. ברשויות אחרות שותפים לביקור מנהל אגף החינוך ואנשי מקצוע מטעמו, אבל רק בקריית מלאכי ראש העיר מוביל את ביקורי העומק. רואים שחשוב לו להגיע לבתי הספר כדי לראות את המצב החינוכי מקרוב. ממש מעורר השראה לראות את המחויבות שלכם לנושא החינוך”.

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר הממונה על החינוך: “הביקורים בבתי הספר הם אחת מההזדמנויות החשובות ביותר שלנו לעקוב ולהבין מה הצרכים והאתגרים של החינוך בעיר. אנחנו מחויבים לשפר את איכות החינוך בקריית מלאכי ולספק לתלמידים כלים לעתידם. בזכות ביקורי העומק אני יודע שאנחנו בדרך הנכונה, ומוכנים להשקיע עוד, כדי לשפר ולקדם את החינוך בקריית מלאכי”

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן