מעלים על נס: העיר רחובות מצדיעה לחילות צה”ל ולכוחות הביטחון במחווה מרגשת

“בשנה זו קיבלנו תזכורת מהדהדת לחשיבותם העצומה של כוחות הביטחון בהגנה עלינו, אזרחי המדינה”, אמר מתן דיל ראש העיר רחובות

ערב השנה החדשה, ועיריית רחובות יצאה במחווה מרגשת עבור החיילות, החיילים, משרתות ומשרתי כוחות הביטחון, כשבכניסות הראשיות לעיר ובאיזורים מרכזיים נוספים, הוצבו דגלי חילות צה”ל וכוחות הביטחון כאות הוקרה והערכה של תושבות ותושבי העיר על מסירותם ותרומתם החשובה לביטחון המדינה והאזרחים, במיוחד לאור האתגרים הביטחוניים שאפיינו את השנה שחלפה, והמלחמה בחזיתות הרבות, שטרם באה אל סיומה.

ראש העיר רחובות, מתן דיל: “בצל המלחמה הקשה והארוכה, המלווה אותנו כבר קרוב לשנה, אנו עדים בכל יום לאינספור סיפורי גבורה של לובשות ולובשי המדים מחילות צה”ל וכוחות הביטחון, בים, באוויר וביבשה, וזוכרים כל העת גם את הקרבתם המופלאה של נשות ואנשי המילואים למען כולנו. בשנה זו קיבלנו תזכורת מהדהדת לחשיבותם העצומה של כוחות הביטחון בהגנה עלינו, אזרחי המדינה, ודגלי הביטחון שהונפו ברחבי העיר הם סמל לשותפות ההדוקה בין העיר רחובות ומגיניה. אנו חבים להם תודה על מסירותם ועבודתם המורכבת בהבטחת שלומנו. תודה על ההקרבה והמסירות, כולנו נושאים תפילה שתחזרו לשלום במהרה.”

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן