מעונות חדשים לבתי הספר היחודיים בקריית אונו

“נמצא פתרון שיאפשר לא לחכות חמש או שש שנים כדי להעניק לבתי הספר הייחודיים בעיר מבנה ראוי”, אומרת ראש העיר מיכל רוזנשיין

הורי בית הספר הדמוקרטי ובית הספר “בראשית” התבשרו כי בעקבות שינוי המדיניות בתחום החינוך, לא ייאלצו לחכות שנים ארוכות לקבלת מבנה ראוי.

על פי התכנון הקודם היו אמור בית הספר הדמוקרטי לעבור למשכנו החדש בשכונת נאות אריאל שרון ובי”ס בראשית תוכנן להיכנס למבנה שיתפנה, ברם, החלטה זו מנעה את צמיחת בתי הספר להם קיים ביקוש ההולך ועולה והשאירה את בית הספר “בראשית” במבני גני ילדים ברחוב התמר בעיר.

לאחר בחינת הנושא מחדש באגף החינוך ביחד עם ראש העיר מיכל רוזנשיין ומחזיקת תיק החינוך שירן טל הוחלט, כי עיריית קריית אונו תחל בקרוב בהתאמת המבנה ברחוב נהר הירדן 2 פינת צה”ל, לקראת מעבר בית הספר הדמוקרטי כבר במהלך שנת הלימודים הקרובה, ועם המעבר, תחל התאמת והכשרת המבנה הפנוי לצרכי בית ספר “בראשית” שיעבור לשם בשנת הלימודים הבאה.

המעבר הצפוי יאפשר לבתי הספר לצמוח ולענות על הביקוש העולה והגובר בקרב ההורים בקריית אונו.

לדברימיכל רוזנשיין ראש עיריית קריית אונו אשר תחום החינוך קרוב לליבה עד מאוד:

“נמצא פתרון שיאפשר לא לחכות חמש או שש שנים כדי להעניק לבתי הספר היחודיים בעיר מבנה ראוי. מתוך התפישה החינוכית שלי ששמה את התלמידים והתלמידות במרכז בכל קבלת החלטות, החלטתי להורות על שינוי בסדרי העדיפויות ולקדם במהירות את נושא המבנים לבתי הספר הייחודיים בעיר, שהם חלק בלתי נפרד מאגף החינוך שלנו. אני שמחה לבשר להורים, לצוותים החינוכיים, לתלמידים ולתלמידות בבתי הספר על השינוי”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן