מעגל התנועה קאמפן החוצה את שטח שדה התעופה באילת – הורחב

הרחבת מעגל תנועה יסייע בצמצום עומסי התנועה במסגרת תנופת הבנייה והסדרי התנועה שמקדמת העירייה

שטח שדה התעופה הישן של אילת משנה את פניו עם פארק הטרמינל בחלקו הדרומי הכולל  אטרקציות ומתחמי מופעים שחלקם כבר ממוקמים ושכונת מגורים שנבנית בחלקו המרכזי. כדי להבטיח את אלה הולכות ונשלמות גם עבודות התשתית.

כחלק מעבודות אלה, הסתיימו העבודות להרחבת מעגל תנועה רחב שיסייע בצמצום עומסי התנועה במסגרת תנופת הבנייה והסדרי התנועה שמקדמת העירייה.

 בעבודות שנמשכו מספר שבועות הושלמה כאמור הרחבת כיכר הרחובות דרבן / קאמפן כחלק ממכלול עבודות המבוצעות לטובת הקמת “רובע השדה” שיכלול שכונת מגורים ומלונות בחלקו הצפוני של שדה התעופה המתפנה.

הכיכר מחברת בין כביש הרוחב הצפוני החוצה את שטח שדה התעופה לבין רחובות דרבן וקאמפן. במסגרת העבודות שבוצעו על ידי חברת י. לרר הנדסה בע”מ בתכנון ובניהול ביצוע של גדיש חברת להנדסה בע”מ באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ”א) בע”מ, פורקה הכיכר הישנה ובוצעו עבודות תשתית רחבות כולל הנחת תשתיות חדשות של חשמל, מים, ביוב, תקשורת וניקוז לטובת רובע השדה.

 

הכיכר החדשה נבנתה כדו מסלולית המתחברת לכביש העתידי ממנו יסתעפו כבישי רוחב שמתחברים לכביש 90 מתוך השכונה ומצפון לה.

הכביש החדש יהיה דו נתיבי דו מסלולי והוא יאפשר זרימה חלקה של תנועה בציר מרכזי של אזור התיירות בעיר. עוד כחלק מהפיתוח באזור הכיכר תוכננו מדרכות, שבילי אופניים, רצועות גינון וחניות לרווחת התושבים ואורחי העיר.

 

בשנה הקרובה יימשכו עבודות פיתוח הכבישים והמדרכות בתוך וסביב השכונה בהתאם להתקדמות היזמים שבונים בשטח.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן