מעבר צה”ל לנגב הוא משימה לאומית; יש לקדם את התשתיות בבאר שבע

מעבר צה”ל לנגב הוא מגה מהלך שעתיד לקרות בקרוב ועל כן זוהי משימה לאומית חשובה. לבירת הנגב מגיע סטנדרטים גבוהים של תשתיות כמו בגוש דן.

השרה רגב בבאר שבע: “מעבר צה”ל לנגב הוא משימה לאומית ויש לקדם הצעת מחליטים לקידום התשתיות בעיר באר שבע”

במהלך ביקורה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא”ל (במיל’) מירי רגב, בעיר באר שבע, הודיעה השרה כי בעקבות מעבר צה”ל לנגב, יש לקדם הצעת מחליטים של תשתיות התחבורה בעיר באר שבע כחלק ממשימה לאומית לשיפור תשתיות בירת הנגב. “זוהי משימה של כלל ממשלת ישראל ולא רק של העיר באר שבע”, הדגישה השרה רגב.

בדיון שנערך נכחו ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’, ראש מנהל תשתיות, אבנר פלור, מנכ”לי יחידות הסמך של המשרד נתיבי ישראל, נתיבי איילון, רכבת ישראל וגורמי מקצוע נוספים.

במהלך הפגישה, נידונו קידומם של הפרוייקטים התחבורתיים הגדולים שמקודמים בעיר באר שבע ובהם הרכבת הקלה בין באר שבע לליקית, רשת המסילות המהירות בין באר שבע לתל אביב ומתח”ם רכבת צפון ורכבת מרכז בעיר.

במהלך הישיבה, הודה ראש העיר לשרת התחבורה ולצוותה על שורת פרויקטים שמקודמים בימים אלה בעיר באר שבע וביקש את עזרתה של השרה וצוות משרדה להיערכות לקראת מעבר צה”ל לנגב.

יצוין כי קודם לכן, ביקרה השרה רגב בבית החולים סורוקה שבעיר את לוחמי צה”ל שנפצעו במהלך הקרבות בעיר עזה. השרה שמעה את סיפורי הגבורה, התעניינה בשלומם, עודדה את רוחם והודתה להם על נחישותם ואומץ ליבם שהם מגלים במהלך הלחימה. השרה רגב בירכה את החיילים לרפואה שלמה ולהחלמה מהירה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא”ל (במיל’) מירי רגב: “במסגרת ביקור מקצועי בעיר באר שבע שמעתי מקרוב אחר התקדמות הפרוייקטים התחבורתיים הגדולים שמקודמים בעיר כחלק ממעבר צה”ל לנגב. מדובר במגה מהלך שעתיד לקרות בקרוב ועל כן זוהי משימה לאומית חשובה. הנחתי כי יש לקדם הצעת מחליטים כי לבירת הנגב מגיע סטנדרטים גבוהים של תשתיות כמו בגוש דן. באר שבע כמטרופולין תסייע גם לחבל התקומה ותספק שירות תחבורתי יעיל ונוח לכלל האזור”.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’: “קיימנו דיון חשוב עם שרת התחבורה מירי רגב וצוותה בנוגע לעתיד תשתיות התחבורה בבאר שבע ובמטרופולין. חיזוק מטרופולין באר שבע הוא משימה לאומית. אני קורא לממשלת ישראל לקדם את החלטת הממשלה למטרופולין באר שבע, שתשים דגש גם על שדרוג תשתיות התחבורה והשירותים התחבורתיים, להאצת תנופת הפיתוח של באר שבע, וכחלק מהערכות למעבר בסיסי צה”ל לבאר שבע ולנגב. חיזוק באר שבע הינו חלק בלתי נפרד ממהלך הלאומי הנדרש לשיקום העוטף והנגב המערבי.”

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה ותעופה לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות משרד התחבורה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן