מספר נעדרים מאילת, חשש לשלומם

מעיריית אילת נמסר: “לצערנו גם באילת ישנם מספר נעדרים. ביממה האחרונה שוחחו צוותים של האגף לשירותים חברתיים בעירייה עם המשפחות שילדיהן היו במסיבת הטבע. אצל רובן שבו הצעירים הביתה”

על רקע המצב הביטחוני, קיים הבוקר (א׳) ראש העירייה – אלי לנקרי, הערכת מצב שלישית, בה השתתפו גורמי משטרה, צבא, חירום, הצלה, חינוך וקהילה. בראשית הדברים, מדגישים בעיריית אילת כי השגרה באילת נשמרת ועדיין כוחות מתוגברים של צבא ומשטרה מגנים על העיר.

מפקד משטרת מרחב אילת ציין, כי המרחב נמצא במוכנות מבצעית גבוהה ופועלים בכוחות מתוגברים בשיתוף הצבא וכוחות החירום וההצלה. בכלל זאת מבוצעות חסימות נושמות בכניסות לעיר ושוטרים שמוצבים במעברי הגבול. מפקד המרחב ציין לטובה את המשמעת האזרחית הטובה ואת ערנות השיא של התושבים והדגיש, כי כל אירוע מטופל במיידי.

עוד בעניין זה בהתאם להנחיית ראש העירייה, כל כוחות הפיקוח והאכיפה בעירייה, בכללם סיירת למען התושב סל״ה, סיירת תיירות ושיטור עירוני מסיירים ברחבי העיר להגברת תחושת הביטחון. גם כב״ה ומד״א ערוכים בכוחות מתוגברים. מנהל מד״א אילת ציין, כי כלל ניידות התרמות הדם של מד”א על צוותיהן מתרימות באזורי המרכז והצפון ולכן במרחב אילת לא תתקיימנה בשלב זה התרמות דם.

מעיריית אילת נמסר: “לצערנו גם באילת ישנם מספר נעדרים. ביממה האחרונה שוחחו צוותים של האגף לשירותים חברתיים בעירייה עם המשפחות שילדיהן היו במסיבת הטבע. אצל רובן שבו הצעירים הביתה. צוותי האגף ימשיכו להיות בקשר ויסייעו בכל שיידרש. ראש העירייה שוחח אמש עם חלק מהמשפחות שלצערנו עדיין לא נוצר קשר עם יקיריהן וצוות האגף לשירותים חברתיים יסייע בהתאם. צוות האגף גם מלווה כ 50 תושבי כפר עזה שפונו על ידי הצבא למלון בעיר וממשיך להפעיל את מוקד אזרחים ותיקים בדגש על קשר עם קשישים ובעלי מוגבלות עריריים”.

• לגבי מענה חינוכי וכל עוד תימשך המדיניות של משרד החינוך לאי קיום לימודים בכל הארץ, נערך אגף החינוך בעירייה להפעיל למידה מרחוק בבתי ספר היסודיים, כיתות א׳-ו׳. בנוסף נערך האגף לקיים פעילות חינוכית ממוקדת לילדי החינוך המיוחד בהתאם למורכבות המוגבלות.

• כל אירועי החודש יידחו בכללם אירועי חודש המודעות לסרטן השד, הפנינג כדורגל בקריית הספורט החדשה ואירועי הספורטיאדה בכללם רצים ושוחים לזכר הבנים, מרוץ דקל הטום ומשחה עידן קובי.

• אתמול נפתח אולם הספורט בית הפועל ונתן מענה ראשוני ללילה לכ-50 אנשי מילואים. עשרות אנשים נוספים שהגיעו לאולם, הועברו לאירוח בתמנע. בתי המלון שהעניקו 50% הנחה דיווחו על תפוסות מלאות אמש מאנשים שביקשו להאריך את השהייה.

• ראש העירייה ציין בהתרגשות את הסולידריות האילתית ואת ההתגייסות של תושבי העיר באירוח משפחות, בשינוע חיילים, בתרומות ועוד. המוקד העירוני תוגבר וזמין בכל דבר ועניין. גם השירות הפסיכולוגי חינוכי (שפ״ח) תיגבר את המענים וזמין להורים. בשעות הקרובות יופעל מוקד שירכז את כל המידע בדומה לזה שפעל בתקופת הקורונה. מספרו יפורסם במהלך היום.

אנו שבים ומבקשים מהציבור להישמע להנחיות, לגלות ערנות ולשאול לשלומם של המבוגרים, קרובי משפחה, שכנים ומכרים. ככל וידוע על מקרה חריג, אנא דווחו למוקד העירוני ויינתנו מענים בהתאם.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן