מסע קיץ ישראלי- קיץ ירושלמי

מחנה קיץ של ‘מסע ישראלי’ הינו ייחודי, רווי בתכנים ירושלמים, מנהיגות והובלה, מתקיים זו השנה השלישית ומסובסד לנערי העיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, השתתף בטקס הסיום של מחנה הקיץ של מסע ישראלי לנערים ירושלמים מכיתות ז’-י”א שרבים מהם בנים ובנות להורים שמשרתים כעת במילואים

מחנה הקיץ הוא חיבור מושלם בין ערכים ואהבת הארץ לפעילויות ואטרקציות מחברות ומרגשות. “מחנה קיץ ירושלמי” של ‘מסע ישראלי’ הוא מחנה חינוכי, ערכי וחווייתי, בן 10 ימים (9 לילות) מחוץ לבית, כולל שבת.

 

המחנה, שאותו מובילה עיריית ירושלים יחד עם ‘מסע ישראלי”, מיועד למסיימי כיתות ז’-י”א ומאפשר לחניכים התפתחות וצמיחה משנה לשנה, חיבורים והתנסויות ערכיות משותפות. במחנה משתתפים הנערים במגוון חוויות משמעותיות, שכוללות לינה בכפר הנופש ניר העמק ובכפר הירוק, סנפלניג, קיאקים, סדנאות מגוונות וביקור משמעותי באתרי מורשת בירושלים- עיר דוד, ניקבת השילוח והכותל.

המחנה הינו ייחודי, רווי בתכנים ירושלמים, מנהיגות והובלה, מתקיים זו השנה השלישית ומסובסד לנערי העיר. המיזם החשוב הזה מתקיים בזכות השותפות האיתנה של ‘מסע ישראלי’ ועיריית ירושלים עם קרן גודמן והקרן לירושלים.

 

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הגיע לטקס הסיום בכפר “מסע ישראלי’ בטור סיני שבהרי ירושלים מעל עמק הארזים, פגש את יו”ר דירקטריון ‘מסע ישראלי’, האלוף במיל. אליעזר שקדי, ויחד סיירו בכפר המתפתח, עמדו על התקדמות העבודות התשתית באזור המגורים לנערים ולנערות המשתתפים במסע, עמדו על אזורי הלמידה והחוויה שם, כיתות הלימוד ובקתות האירוח.
השניים שוחחו עם הנערים המשתתפים במחנה, שמעו על חוויותיהם במהלכו ובפרט על המשמעות בשנה המורכבת שעברה על כולנו בצל המלחמה וגיוסם של ההורים למילואים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:

“מסע ישראלי הוא מסע של ערכים, חיבורים, ערבות הדדית, אהבת הארץ, האדם ומורשתנו. התרגשתי לפגוש נוער ערכי, מחוייב, מוכוון מטרה ואנשים, נוער שהוא עתידנו. נוער שמקרין את כל מה שיפה ומיוחד וכל מה שערכי בישראלי ובירושלמי. אני סמוך ובטוח שעם נוער כזה העתיד מבטיח.
כפר ‘מסע ישראלי’ שבירושלים מחזיר את כולנו לכור מחצבתנו. לאדמה, לחקלאות, לערכים ובעיקר לירושלים שאין כמוה בעולם. נירתם ככל שניתן למען הפיכת כפר ‘מסע ישראלי’ שבירושלים לאתר מוביל, מפותח, מטופח ומרהיב, למען כל משתתפי “מסע ישראלי” וגם לקהילות ירושלמיות שיוכלו לבקר שם, להנות ולחוש את ירושלים ואת הרוח הירושלמית.”

יו”ר דירקטריון ‘מסע ישראלי’, אלוף מיל. אליעזר שקדי:
“מסע ישראלי של נוער ירושלמי, ברוח הירושלמית ובערכים הירושלמים, הוא דוגמא ומופת למסע ישראלי של המדינה כולה.
אין התרגשות גדולה מלראות את הנוער המצוין שלנו, שמדבר על חיבורים, אחווה, שיתוף ואחדות. זוהי תמצית התקווה של העם במולדתו ושל ההנהגה של הדורות הבאים שכולה חזון, ערכים והדר.
היתה זו התרגשות גדולה לבצע את טקס הסיום של המחזור הירושלמי בכפר ‘מסע ישראלי’ שבירושלים במעמד ראש העיר ירושלים, משה ליאון. אדם ומנהיג שמביט קדימה בחזון גדול, ביצירתיות מרשימה וביכולות ביצוע מעולות.’

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אסי אפרתי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן