מסיבת ט”ו בשבט חגיגית לתושבי השכונות הוותיקות בלוד

המסורת ממשיכה: ערב ט”ו בשבט מפואר נערך במתנ”ס דנוור בלוד לתושבי השכונות הוותיקות

המסורת ממשיכה: ערב ט”ו בשבט מפואר נערך במתנ”ס דנוור בלוד לתושבי השכונות הוותיקות, כאשר במהלכו נהנו התושבים מהופעת ילדי הפלא הלודאים – האחים עילאי וניתאי צרפתי ששימחו את הקהל במופע מרגש ומקפיץ. כן נהנה מכיבוד עשיר בסימן החג עם מיטב הפירות והביכורים מפירותיה של ארץ-ישראל.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק השכונות הוותיקות, גיל חדד, הודה לראש העיר עו”ד יאיר רביבו על הסיוע בארגון הערב המיוחד וכן למנהלת האגף לשירות לתושב, אפרת אברהם. “אני מאחל שברוח החג, נזכה כולנו לצמוח, גם על רקע הימים הקשים העוברים עלינו ונזכה מהרה לחזות בשובם של השבויים ושל כוחותינו בריאים בגוף ונפש”, ציין חדד בדבריו למשתתפים.

המשתתפים הודו למנהלת מתנ”ס דנוור – חני לביא ולצוות המתנ”ס, על הכנסת האורחים והכיבוד העשיר וכן לצוות לשכת סגן ראש העיר שטרחו ועמלו להצלחת הערב, עו”ד שירלי שירה בן אנו, וקארין דניאלס.

 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן