מנכ”ל חדש למשרד להגנת הסביבה: אסף יזדי

ממשלת ישראל אישרה את מינוי אסף יזדי, מועמדה של השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, לתפקיד מנכ”ל המשרד; יזדי היה מנכ”ל משרד ירושלים ומסורת ישראל וסמנכ”ל בכיר במשרד להגנת הסביבה; גיא סמט, המנכ”ל היוצא, מסיים את תפקידו לאחר כ-23 שנות שירות ציבורי במגוון תפקידים במשרד

ממשלת ישראל אישרה היום (א’) את מינוי אסף יזדי, מועמדה של השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן, לתפקיד מנכ”ל המשרד להגנת הסביבה.

 

יזדי, מנהל בעל ניסיון רב בשירות הציבורי, חוזר לשורות המשרד להגנת הסביבה לאחר שכיהן בו בתפקידים שונים בין השנים 2010-2020, בין היתר כסמנכ”ל בכיר שלטון מקומי, חינוך וקהילה וכמתכנן יחידת קמ”ט יו”ש במנהל האזרחי וסגן הקמ”ט.

 

בתפקידו האחרון כיהן יזדי כמנכ”ל משרד ירושלים ומסורת ישראל. תפקידים נוספים שמילא בשירות הציבורי: סמנכ”ל בכיר וראש מינהל סיוע בדיור במשרד הבינוי והשיכון; סמנכ”ל בכיר ירושלים, תכנון ותקצוב במשרד ירושלים ומורשת. יזדי בעל תואר ראשון ושני בגיאוגרפיה, עם התמחות בלימודים עירוניים ואזוריים וניהול תכנון מדיניות הסביבה, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

 

אסף יזדי מחליף את מנכ”ל המשרד היוצא, גיא סמט. סמט מסיים תקופה של כ-23 שנה בשירות הציבורי, שבהן כיהן בתפקידים שונים במשרד, והוביל בין היתר מהלכי מדיניות ויישום בתחומי קידום מדיניות הטיפול בפסולת והקמת תשתיות ומערכי טיפול בפסולת, קידום חוק פסולת בניין, משבר האקלים והיערכות מדינת ישראל לשינוי האקלים, והתמודדות עם האתגרים הסביבתיים כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל.

 

גיא היה בעבר מנהל חטיבת אנרגיה מתחדשת ואוצרות טבע במשרד האנרגיה, מנהל מִינהל אוצרות טבע במשרד האנרגיה, סמנכ”ל בכיר לשלטון מקומי במשרד להגנת הסביבה, מנהל מחוז הדרום של המשרד להגנת הסביבה וסמנכ”ל בכיר למִנהל ומשאבי אנוש במשרד להגנת הסביבה. זו הכהונה השנייה שלו כמנכ”ל המשרד להגנת הסביבה – תפקיד שמילא גם בין השנים 2019 ל-2021.

 

השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן:

“אסף הוא איש סביבה מקצועי, ועתיר ניסיון בשירות הציבורי. יחד נמשיך ונפעל מול האתגרים הסביבתיים הרבים שיש למדינת ישראל, בהם קידום חוק האקלים והטיפול בפסולת, מעבר לאנרגיות מתחדשות, היערכות לשינוי האקלים והתמודדות עם ההיבטים הסביבתיים של המלחמה. אני מודה לגיא סמט על שירות ציבורי מסור ומשמעותי, עמוס בהישגים סביבתיים שהוביל במשרד למען הציבור ולסביבה”.

 

מנכ”ל המשרד להגנת הסביבה הנכנס, אסף יזדי:

“אני נכנס לתפקיד חשוב ומשמעותי במשרד שיקר מאוד לליבי ושהייתי חלק ממנו שנים ארוכות. אתגרים רבים עומדים לפתחנו, אתגרים המשפיעים על איכות החיים של כל התושבים ועל הדורות הבאים. אני מודה לשרה סילמן על האמון שנתנה בי ומצפה לעבוד עם הצוות המקצועי של המשרד, למען הסביבה של כולנו. אני מודה לגיא על שנים ארוכות של עבודה משותפת והובלתו את המשרד”.

 

מנכ”ל המשרד להגנת הסביבה היוצא, גיא סמט:

“הייתה לי הזכות לשרת את הציבור במשרד להגנת הסביבה, להוביל מדיניות סביבתית חשובה ולפעול למען שיפור מצב הסביבה ואיכות החיים. בתקופה מורכבת זו פעלנו לביצוע שינויים מבניים בשוק הפסולת וקידום ישראל לעבר הגדלת שיעורי המיחזור והקטנת ההטמנה, קידום חוקי פסולת בניין, האקלים ורישוי סביבתי משולב, ושמירה והגנה על הטבע והסביבה שלנו. הגעתי למשרד בשנת 2000 כראש ענף איכות אוויר במחוז מרכז, וזכיתי למלא שורה של תפקידים משמעותיים ברבות השנים במשרד ומחוצה לו. אני מודה לגורמי המקצוע של המשרד ולשרה סילמן על תקופה משמעותית שבה פעלנו ביחד ומאחל לאסף הצלחה רבה בהמשך”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – איכות הסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מרק ניימן, לע"מ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן