מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט: נתוני השיווק במחצית 2024 טובים מאד

במהלך חצי השנה הראשונה פרסמה רמ”י 35,355 יח״ד למגורים ו-20,559 יח״ד בעסקאות שנסגרו בפועל בהצלחה

מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט, חשף בכנס הנדל”ן EY את הנתונים השיווקיים למחצית הראשונה לשנת 2024

 

“למרות אתגרי התקופה והמלחמה הצלחנו להגיע לנתונים שיווקיים טובים מאוד עם פרסום של 35,355 יח״ד למגורים ו-20,559 יח״ד בעסקאות שנסגרו בפועל בהצלחה”

 

 

 

יעקב קוינט, מנהל רשות מקרקעי ישראל התארח הבוקר (ב’ 1.7.2024) בכנס הנדל”ן השנתי של EY (ארנסט אנד יאנג) במלון דיוויד אינטרקונטיננטל ת”א והציג במסגרת פאנל “שוק הדיור בישראל בתקופה של אי ודאות” את נתוני רשות מקרקעי ישראל בשיווק לדיור למחצית הראשונה של 2024.

“לגבי ההיצע, יש לנו תוכניות גם להמשך, אנחנו ממשיכים לתכנן, יש לנו גם במרכז הארץ, אני בדרך למשרד הביטחון לדבר על אולי הסכם נוסף של העתקת בסיסי צה”ל”. אמר קוינט.

“גם במרכז הארץ יש לנו תוכנית לשווק אנחנו מתקדמים עם שדה דב, יש לנו תוכנית בשלישות בר”ג. אנחנו משתדלים לשווק בהיקפים גדולים כמו בשנים הקודמות. רוב הזמן שלנו מוקדש לתכנון בפריפריה. בנתיבות, אופקים, שדרות, אשקלון בשנים האחרונות, שיווקנו למעלה מ-60,000 יחידות דיור.
רק בשבוע שעבר אישרנו בהנהלה הסכמי גג, עם רשויות מקומיות בפריפריה, גם נתיבות, אופקים – אנחנו מתכוונים להגדיל את הישובים האלה בעוד עשרות אלפי יחידות דיור”.

בפרסום יחידות דיור עד חודש יוני, כלומר במחצית הראשונה 2024 פורסמו 35,355 יח”ד – הסכום השני הגבוה ביותר בעשר השנים האחרונות.

מבחינת עסקאות ליחידות דיור שנסגרו בהצלחה במחצית 2024, כאמור, נסגרו בהצלחה עסקאות ל-20,559 יח”ד, לעומת 19,513 יח”ד בתקופה המקבילה אשתקד.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מארק ניימן לשכת העיתונות הממשלתית

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן