מנהל אגף הביטחון בלוד: “העיניים שלנו ערניות 24/7 להעניק לתושבים שקט, שלווה ואיכות חיים”

מנהל אגף הביטחון בעיריית לוד נערך לשנת תשפ”ה

אלי דיין – מנהל אגף הביטחון בעיריית לוד מזה 26 שנים, אשר חתום ביחד עם הקולגות בעירייה על שורה פרויקטים שקודמו בזמן ניהולו את האגף, עוצר רגע לקראת השנה החדשה – תשפ”ה, ומביט אל העתיד הביטחוני בלוד.

בשנים האחרונות האגף הביא להישגים פורצי דרך – כדוגמת הקמת מערך של יותר מ-1,000 מצלמות אבטחה ברחבי העיר, מיזם סייף-סיטי (עיר בטוחה) שקיבל תהודה ארצית ואף מסייע למשטרת לוד לפענח אירועי פשיעה, הקמת מיזם חירום לעת מלחמה שבאמצעותו ניתן לפתוח בלחיצת כפתור מקלטים ציבוריים בלוד – פרויקט מציל חיים, הקמת השיטור העירוני של העירייה, הקמת מערך גנרציה (מרכז לנתמכי נשימה בחירום), הכנת עשרות מחסות המונים בלוד מתוך דאגה לחיי התושבים בזמן מתקפת טילים וכדומה.

בשנה האחרונה, מאז בוקר ה-7 באוקטובר, עת פרצה בשמחת תורה מלחמת ‘חרבות ברזל’, עמד האגף בשיתוף המשטרה, גורמי החירום וההצלה ופיקוד העורף, בחזית השמירה על ביטחונם של כ-100,000 תושבי לוד. החל מתגבור האבטחה ברחובות וסביב מוסדות החינוך, שמירה על הסדר הציבור בעיר, וכן פיזור מיגוניות וממ”מים במוסדות חינוך במיליוני שקלים ועוד.

הפשיעה הפלילית שמרימה ראש ברחבי מדינת ישראל ומדאיגה אזרחים רבים, היא כאב הראש של משטרת ישראל, אך למרות זאת, דיין אופטימי בנוגע לאיכות החיים בלוד. “ישנם מספר פורעי חוק שמפרים מידי פעם את שלוות התושבים , אנו מסייעים למשטרת ישראל לנטרל אותם ככל שניתן”, הוא אומר. “העיר עוברת התחדשות עירונית, לצד בניית השכונות החדשות, ובשנים הקרובות לוד תשנה את פניה, נקבל בספר פנים יפות עשרות אלפי תושבים חדשים, איכותיים נוספים – ונעבוד קשה עוד יותר למגר את המיעוט שמזיק”.

דיין קיבל בשנה החולפת –  תשפ”ד, תעודות הוקרה ממשטרת ישראל על הסיוע ושיתוף הפעולה של אגף הביטחון בעירייה עם גורמי אכיפת החוק. בטקס צוין, כי עבודתו היא ציון לשבח ופעולותיו חיוניות ללוד.

מנהל אגף הביטחון, שלו ניסיון רב בתחום מתוקף תפקידו, אומר בסיפוק, כי “בחודשי הקיץ, השיטור והפיקוח העירוני שתחת האגף סיירו ברחבי העיר ודאגו לשלום הציבור ואיכות החיים – ואני מוסר את תודתי למנהל השיטור – איתן דפנה ולכל צוות השיטור”.

רגע לפני שהוא מברך את תושבי לוד לשנה החדשה, דיין מודה למי שעומדים לצדו: לראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, למנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, לסגן מנהל האגף האחראי על החירום – משה וינשטוק, למנהל המוקד הרואה – אבירן כהן, למנהל אבטחה במוסדות החינוך – אביטן בן שמן ומנהלת מחלקת חניה – שלי שמחוני, על הסיוע והתמיכה לאורך כל הדרך. “במאמץ עובדי האגף, תשפ”ה תהיה בע”ה בטוחה יותר בלוד. לצד חוזקה של המשטרה ופעילותה, אנו נעשה את המרב למען לוד ותושביה. אני מאחל לנו שנה טובה ומתוקה, שנה שקטה בלוד ובכלל ברחבי הארץ, שהחטופים יחזרו לביתם, החיילים יסיימו את מלאכתם ועם ישראל ידע ימים טובים יותר”.

ביום חמישי השבוע, ה-19.9.24 יחתן אלי דיין את בתו בשעה טובה ומוצלחת ונאחל לו, לרעייתו ולזוג הצעיר מזל טוב!


◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן