מנהלת מחלקת חינוך ערבי בעיריית לוד: “פועלים לייצר עתיד שבו כולם יכולים לשגשג ולהצליח”

במוסדות החינוך של המגזר הערבי בלוד לומדים כ-7,120 תלמידות ותלמידים. המחלקה, בה עומדת חאסקיה בראשה, פועלת להיערכות מיטבית לפתיחת השנה, בדגש על יצירת סביבה לימודית חמה ותומכת

בשנים האחרונות הצליחה מנאל חאסקיה – מנהלת מחלקת חינוך ערבי בעיריית לוד בתפקידה החשוב, לסייע לשגשוג והצלחת החינוך במגזר הערבי בלוד, בבתי הספר, התיכונים ואף בחינוך הבלתי-פורמלי. 

רצונה העז לקדם כל תלמידה ותלמיד, האכפתיות שלה מתוך מסירות לצוותי בתי הספר, היא סמל לאשת מקצוע אשר רואה במטרת העל ובמשימה החשובה שלה, לפתח ולפרוץ את תקרות הזכוכית.

במוסדות החינוך של המגזר הערבי בלוד לומדים כ-7,120 תלמידות ותלמידים. המחלקה, בה עומדת חאסקיה בראשה, פועלת להיערכות מיטבית לפתיחת השנה, בדגש על יצירת סביבה לימודית חמה ותומכת, שבה כל תלמיד ירגיש מוערך ובעל ערך. היא פועלת בשיתוף פעולה עם המנהלים והפיקוח וגופים מגוונים כדי להבטיח שהתלמידים יקבלו את התמיכה והמשאבים הנדרשים, כאשר היא מתמקדת בחיזוק תחושת השייכות, אהבת האדם, ושוויון הזדמנויות.

התובנות שהופקו מהעשייה בשנה שעברה, במיוחד בעיר המעורבת, מדגישות את החשיבות של קידום ערכים אלה, אשר מאפשרים לתלמידים מכלל הקהילות להרגיש שייכים ומחוברים, ולבנות חברה מאוחדת יותר ומכילה.

“חשוב להדגיש את חזון המחלקה”, מציינת חאסקיה, “חזון המבקש לקדם חינוך איכותי, שוויוני ונגיש לכל תלמידה ותלמיד במגזר. אנו שואפים להעניק לתלמידים כלים ומיומנויות שיאפשרו להם למצות את הפוטנציאל שלהם, ולייצר עתיד שבו כולם יכולים לשגשג ולהצליח”.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן