מנהלת חדשה למרכז פסגה אשקלון: אלכסנדרה ימין

ימין ניהלה עד כה בהצלחה רבה את בית הספר היסודי מצפה ברנע בעיר; ״אני יוצאת למסע חדש לפיתוח סגלי הוראה ומאמינה בכל ליבי כי ההון האנושי״, אמרה ימין

מנהלת בית הספר מצפה ברנע אלכסנדרה ימין זכתה במכרז לתפקיד מנהלת מרכז פסגה אשקלון. אלכסנדרה מסיימת את תפקידה כמנהלת בית הספר יסודי מצפה ברנע אותו ניהלה מיום הקמתו.

במהלך השנים, הובילה את בית הספר התלמידים והצוות החינוכי להישגים חינוכיים מרשימים.

נציין כי מינהל החינוך ברשות נערך לצאת בקרוב עם מכרז לניהול בית הספר מצפה ברנע.

ראש העיר, תומר גלאם:

“אני רוצה להודות לאכסנדרה ימין שהובילה את בית הספר מיום הקמתו ביד רמה ובמקצועיות. אני סמוך ובטוח שהיסודות שהיא נטעה ימשיכו להוות מצפן למנהל/ת שיבואו אחריה ואני מאחל לה הצלחה רבה בדרכה החדשה״.

ראש מינהל חינוך ותנו”ס, יובל זוזט:

“מנהלת בית הספר אלכסנדרה ימין, מסיימת את תפקידה כמנהלת בית ספר מצפה ברנע וממשיכה להיות חלק ממערך החינוכי בעיר. אני סמוך ובטוח כי הניסיון הניהולי העשיר, והמקצועיות של אלכסנדרה יסייעו בקידום מערך הפיתוח המקצועי של צוותי החינוך בעיר. זה המקום לומר תודה למנהלת על עשייה חינוכית משמעותית בבית הספר מצפה ברנע ועל יצירת אקלים חינוכי מיטבי. העשייה החינוכית תשמר ונמשיך לקדם את בית הספר ולהוביל את התלמידים והתלמידות לפסגות חדשות”.

מנהלת בית הספר, אלכסנדרה ימין:

“לאחר שנים רבות בניהול, אני פורשת כנפיים ויוצאת לדרך חדשה כמנהלת פסג”ה – מרכז להכשרת סגלי הוראה באשקלון והסביבה. נפלה בידי הזכות להקים בית ספר יסודי “מצפה ברנע” מראשיתו. בתקופתי כמנהלת, זכיתי לראות את בית הספר גדל ומתפתח, את התלמידים פורחים ומגיעים להישגים מרשימים. אני יוצאת למסע חדש לפיתוח סגלי הוראה ומאמינה בכל ליבי כי ההון האנושי, הוא המבטיח את איכות החינוך ועתיד ילדינו והמדינה.

אעסוק בהשבחת עובדי הוראה ובפיתוח פדגוגיה חדשנית שתביא להישגים משמעותיים בקרב התלמידים וצוותי ההוראה באשקלון. אני אסירת תודה על התקופה הנהדרת שזכיתי לנהל את בית הספר, ומודה לרשות, מינהל החינוך, פיקוח משרד החינוך, קהילה וצוותי ההוראה על עשייה משותפת לאורך השנים״.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אשקלון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן