מנהלת חדשה לבית ספר צפרירים באשדוד

“חשוב לי שכל ילד וילדה יגיעו לבית הספר בהנאה, בחיוך ומתוך תחושה של מוגנות, ביטחון ואהבה. כל אלה מהווים את הבסיס להצלחה הלימודית והחברתית של כל אחד ואחת.” אומרת איריס בהצלחה בתפקיד!

איריס דדון, מנהלת בית ספר “צפרירים”, מתגוררת באשדוד, נשואה לשמוליק  ואימא לאיתי, גיא ושי. איריס בעלת תואר ראשון בחינוך, תואר שני במנהל מערכות חינוך ובוגרת התכנית להכשרת מנהלים של אבני ראשה.

השנה, איריס מתחילה את השנה ה-30 במערכת החינוך. את תחילת דרכה עשתה בביה”ס ‘אופק’, שם שימשה בתפקידים שונים, מחנכת וסגנית כ-21 שנים, וב-8 השנים האחרונות ניהלה את ביה”ס ‘הראל’.

איריס:

“אני מאמינה שכל ילד הוא יחיד ומיוחד, בעל חלומות, רצונות ויכולות לימודיות וחברתיות, ועל אנשי החינוך להאמין בו, לאפשר לו, לסייע לו למצוא את הדרך הנכונה ולהובילו למימוש הפוטנציאל האישי. חשוב לי שכל ילד וילדה יגיעו לבית הספר בהנאה, בחיוך ומתוך תחושה של מוגנות, ביטחון ואהבה. כל אלה מהווים את הבסיס להצלחה הלימודית והחברתית של כל אחד ואחת. צוות החינוך ירגיש משמעותי, ישפיע, יעורר השראה בקרב תלמידיו ויהווה דוגמה אישית. אני רואה בהורים כשותפים לעשייה החינוכית בבית הספר ויחד איתם נקדם מטרות חינוכיות עבור הילדים. בכוחות משותפים של צוות בית הספר, התלמידים וההורים נוכל להפוך כל חלום למציאות. אני  מגיעה אל התפקיד בהתרגשות גדולה, בתחושת אחריות, שליחות ואהבה גדולה לילדים. אני מאמינה באנשים שהם המשאב החשוב ביותר בהצלחת בית הספר”.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן