מנהלת חדשה לבית ספר מעלות באשדוד

“המסר החינוכי שלי מאמין בפתגם ‘ללמוד ולעולם לא להתמלא – זו חכמה! ללמוד ולעולם לא להתעייף – זו אהבה!’ אומרת פנינה. בהצלחה בתפקיד!

פנינה בסל, נשואה ואם ל-4 ילדים, גדלה והתחנכה באשדוד. בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד ומדעים,  תואר שני בניהול מערכות חינוך ובוגרת קורס עתודה ניהולית של החמ”ד.

פנינה החלה את תפקידה כמחנכת בכיתות התקשורת בבית ספר “דביר”. העבודה בחינוך המיוחד הסבה לה סיפוק ועשייה מתוך אהבה, הגשמת חלומות ומתן שיוויון הזדמנויות לכל תלמיד ותלמידה.

פנינה הובילה את כיתות התקשורת ושימשה בנוסף כרכזת חינוך חברתי ערכי ושותפה בצוות ההנהלה. “הגעתי לניהול מתוך שליחות” היא אומרת ומציינת: “זהו תפקיד שבו אפשר להעז לחלום ולהגשים, להוביל ולסחוף למען ילדי ישראל.”

פנינה בסל:

“המסר החינוכי שלי מאמין בפתגם ‘ללמוד ולעולם לא להתמלא – זו חכמה! ללמוד ולעולם לא להתעייף – זו אהבה!’. אני מאמינה כי בכל תלמיד יש כוחות רבים ותפקידנו לסייע בפיתוח הכוחות, ביצירת הזדמנויות לחוויות הצלחה והתקדמות אישית, לקראת חיים משמעותיים בחברה”.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן