מנהלת חדשה לבית ספר חופית באשדוד

“תקוותי היא לטפח דור של אזרחים אכפתיים, יצירתיים ובעלי חוסן, המוכנים להוביל את החברה לעתיד טוב יותר” אמרה רעיה ניסים

רעיה ניסים, נשואה ואמא לארבעה. בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול מערכות חינוך. בוגרת קורס מנהלים “אבני ראשה”.

רעיה נולדה, גדלה והמתגוררת באשדוד. עשתה תפקידים רבים במערכת החינוך, הובילה את קהילת שפה “השקפה”, שימשה כרכזת שפה, רכזת הכלה והיתה חלק מצוות ניהול בית הספר וסגנית ביה”ס רימונים.

בתפיסתה החינוכית, רעיה מתמקדת בפיתוח מיומנויות המאה ה-21, לצד טיפוח ערכים ורגישות חברתית. מאמינה בלמידה חווייתית ומתוך עניין בהערכה מותאמת אישית ובשילוב טכנולוגיות חדשניות. חשוב לה ליצור סביבה המעודדת סקרנות, יצירתיות ושיתוף פעולה, מתוך הוגנות ומתן שוויון הזדמנויות והתאמה אישית לצרכי כל לומד.

רעיה:

“לכל אדם יש סיפור ייחודי, ותפקידנו כמחנכים הוא לעזור לו לכתוב את הפרקים הבאים בסיפור חייו. גישה זו מנחה אותי לראות את הפוטנציאל הייחודי בכל תלמיד ולטפח אותו. אני מייחלת שנצליח לבנות יחד קהילה חינוכית תומכת ומעצימה, המשלבת חדשנות עם ערכים מסורתיים. שכל תלמיד ירגיש חלק ממארג גדול יותר, ושיחד נוכל להתמודד עם כל אתגר. שתסתיים המלחמה ובמהרה ישובו כל בנינו ובנותנו לגבולם. תקוותי היא לטפח דור של אזרחים אכפתיים, יצירתיים ובעלי חוסן, המוכנים להוביל את החברה לעתיד טוב יותר”.

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן