מנהלת חדשה לבית הספר איינשטיין ביבנה: נורית פיטוסי

נורית פיטוסי: “חשיפת התלמידים למגוון נושאים בלמידה רלוונטית ואקטואלית היא תנאי הכרחי למתן הזדמנות לכל תלמיד לגלות את תחום ההצטיינות שלו. אני מאמינה בכל ליבי כי עלינו לטפח ולהצמיח את התלמידים – הם מנהיגי העתיד”.

נורית פיטוסי, תושבת חולון ואם לשלושה, נבחרה לנהל את בית הספר היסודי “אלברט איינשטיין” למדעים וטכנולוגיה בעיר.

נורית מביאה עמה ניסיון עשיר של 25 שנים במערכת החינוך, היא בעלת תואר ראשון בחינוך עם התמחות באנגלית ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך.

נורית מילאה מגוון תפקידים חינוכיים ופדגוגיים בבתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים ובחמש השנים האחרונות ניהלה בהצלחה בית ספר א’-ח’ באורנית, שם הובילה יוזמות חדשניות כגון תוכניות מיינדפולנס, הקמת חווה חקלאית, רובוטיקה ותכנות. היא יצרה שיתופי פעולה עם הקהילה, בתי ספר בארץ ובחו”ל, ואף עם תעשיית ההייטק.

נורית פיטוסי:

“חשיפת התלמידים למגוון נושאים בלמידה רלוונטית ואקטואלית היא תנאי הכרחי למתן הזדמנות לכל תלמיד לגלות את תחום ההצטיינות שלו. אני מאמינה בכל ליבי כי עלינו לטפח ולהצמיח את התלמידים – הם מנהיגי העתיד”.

ראש העיר, רועי גבאי:

“ראשית אני רוצה להודות למנהלת היוצאת ליטל כהן שהובילה את בית הספר בשנתיים האחרונות ולאחל לה הצלחה רבה בדרכה החדשה. אני מברך את נורית פיטוסי, המנהלת החדשה, המביאה עימה ניסיון חינוכי עשיר ובטוחני כי ביכולתה לייצב ולחזק את בית הספר ולהוביל את התלמידים והצוות להישגים הנדרשים”.

 

◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סיגל קולטון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן