מנהלי מוסדות החינוך בלוד מסיימים שנה

עיריית לוד יזמה מפגש הוקרה חגיגי למנהלי מוסדות החינוך בלוד עם סיום שנת לימודים מוצלחת

עשרות מנהלות ומנהלי מוסדות החינוך בלוד התאספו השבוע בבית העירייה החדש לטקס הוקרה והצדעה למנהלים שהובילו בשנה האחרונה את מוסדות החינוך בעיר בצל התקופה המאתגרת של מלחמת “חרבות ברזל”, ולמנהלים שפורשים מתפקידם והשאירו חותם עצום על בתי הספר והתלמידים.

 

הערכה והוקרה לזוהר שנור על קידום הבינוי של מוסדות חינוך בלוד

האירוע נפתח בארוחה חגיגית בהשתתפות נציגת הסתדרות המורים, מרים פרידמן – יו”ר סניף רמלה-לוד, שבירכה ואיחלה לאנשי החינוך חופשה מהנה, לאחר שנה של לימודים בתקופה לא פשוטה זו של המלחמה. מנהל החווה החקלאית – תום שי, שיוצא לפנסיה בתום 12 שנות ניהול בית הספר, הודה לכל השותפים וציין כי “בכל שבוע נהנים כ-1,300 תלמידי לוד משיעורי חקלאות ומעשירים את הידע – הלימודי והרגשי בחווה”.

 

 

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו מסר את תודתו למנהלות ומנהלי בתי הספר:

“מערכת החינוך הנפלאה בלוד היא פסיפס מרהיב של תרבויות, עם אנשי חינוך מעולים, יהודים וערבים, דתיים, חרדים וחילוניים. העיר לוד התברכה במנהלות ומנהלים איכותיים ומצטיינים, אשר מעצבים את עתיד החברה הלודאית והישראלית, ומטביעים את חותמם על התלמידים וההורים, ועל הקהילה בעיר, והיום אנו מוקירים לכם תודה בהערכה עמוקה ובאהבה רבה. יחד נמשיך ונעמוד באתגרים הרבים שעוד נכונו לנו, וביחד, בע”ה, נעשה ונצליח!”.

 

קברניטי לוד ומערכת החינוך בעיר מימין – רביבו, סיתאלכיל, אטיאס, עזרן והרוש

 

עוד נשאו דברים: סגן ראש העיר ומחזיק תיק חינוך – בני סיתלכיאל, מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך לשעבר – יוסי הרוש, מנהל אגף החינוך – שלום עזרן ומנהל בית הספר למוסיקה – מני מטלון. מתנה וזר פרחים הוענקו גם לעוזרת סגן רה”ע לשעבר ואחראית תחום בינוי מוסדות החינוך בעשור האחרון – זהר שנור, על קידום הבינוי של בתי ספר ומוסדות חינוך לתפארת ברחבי לוד.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן