מנהלי אגף החינוך בלוד: “נפתח את שנת הלימודים תשפ”ד עם ביטחון מלא למען ילדי העיר”

מנהל אגף החינוך בעירייה, שלום עזרן, “חווינו רבות. חשבנו שנגיף הקורונה השבית את הלימודים וכבר לא יהיה גרוע מכך – אך לצערנו משמחת תורה, עם ישראל כולו נמצא במלחמה”. 

בתום שנה מאתגרת, מלאה בחרדות ואזעקות, ריצות למקלטים והכנות לזמני חירום ארוכים, תיפתח ביום ראשון הבא, ה-1 בספטמבר 2024, שנת הלימודים תשפ”ד במוסדות החינוך בלוד. 

עיריית לוד בהובלת ראש העיר עו”ד יאיר רביבו וסגנו בני סיתאלכיל – מחזיק תיק החינוך, מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, בסיוע ובשיתוף הנהלת העירייה, מנהלי אגפים ומחלקות, נערכה לקראת השנה החדשה בגני הילדים, בתי הספר היסודיים והתיכונים. “בשנה החולפת”, פותח מנהל אגף החינוך בעירייה – שלום עזרן את דבריו, “חווינו רבות. חשבנו שנגיף הקורונה השבית את הלימודים וכבר לא יהיה גרוע מכך – אך לצערנו משמחת תורה, עם ישראל כולו נמצא במלחמה”. 

עזרן משתף, כי “מאותו הבוקר, רבות השתנה במערכת החינוך בישראל. לוד הייתה מהראשונים בהתמגנות ופתיחת מוסדות, בכך שרכשנו מיגוניות וממ”מים בסכומי עתק בכדי להחזיר את הביטחון האישי והלימודים לשגרה – וכן בכדי שההורים יוכלו לחזור לעבודה, לפרנס את המשפחה”. 

סגנית מנהל אגף החינוך – חגית קווה מוסיפה, “הגברנו את האבטחה סביב המוסדות, פעלנו יום ביומו לוודא שכל תלמידה ותלמיד לומדים בבטחה, משקיעים את מרצם בלימוד, בכיתה”. עוד ציינה, כי “העירייה דאגה לסייע לתלמידים בני משפחות המילואים וכוחות הביטחון ולהעניק להם את המעטפת המלאה בימים מאתגרים אלו”. 

כאמור, מערכת החינוך בלוד תיפתח ב-1 לספטמבר כשהיא ערוכה לקבל את עשרות אלפי הילדות והילדים שיצעדו לכיתתם בשמחה, כאשר צוותי החינוך מחכים בזרועות פתוחות, חום ואהבה, לקבלם. “אנו מתפללים יחדיו שכל החטופים יחזרו במהרה לביתם בריאים, שכל החיילים יחזרו למשפחתם, ושכל הפצועים יחלימו ממחלתם”, חתמו השניים. 

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

◼️ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן