מנהיגות ההורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים לשר בנט: “תביע חמלה וגישה שוויונית לילדנו”

רייזי

לקראת קייטנות חנוכה, שלחה רייזי קירשנשטיין מטעם מנהיגות ההורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים לשר החינוך נפתלי בנט, בבקשה לשוויון בהסעות גם לילדי החינוך המיוחד. קירשנשטיין: “הדבר דומה לנרות חנוכה ‘אלא לראותם בלבד, ואין הרשות להשתמש בהם”

מנהלת גני חינוך מיוחד לילדים עם עיכוב התפתחותי ונציגת ההורים לילדים עם צרכים מיוחדים ברחובות, רייזי קירשנשטיין, פנתה אל השר נפתלי בנט בדרישה לקבל הסעות גם לקייטנת חנוכה ובשם כלל ילדי ישראל העונים על כותרת זו, כלשונה. “אנו מאד מעריכים את היוזמה של קייטנת חנוכה ע”י משרד החינוך הכוללת את ילדי חינוך מיוחד- ע. התפתחותי / ליקוי למידה / הפרעות התנהגות. ילדים אלו לומדים במרחק מבתיהם בעקבות הצורך בהתאמת מסגרת עבורם, ובשל כך זקוקים להסעה לקייטנה כמו בכל מהלך השנה”, ציינה.

“האבסורד הגדול שנכון לרגע זה מעיריית רחובות נאמר לנו כי משרד החינוך לא מתקצב הסעות לקייטנות לאוכלוסייה זו. כבר פנינו לקייטנת פסח דאז, הבנתם את הצרכים, נתתם אקמול ואישרתם הסעות ברגע האחרון לקייטנת פסח אך ההרשמה כבר נסגרה ולא היה ניתן לארגן צוות ביממה שנותרה. כיום יש 5 ימים לסגירת ההרשמה, ואין אישור להסעות, אם תביעו חמלה וקצת גישה שוויונית, במקביל לעוגמת נפש להורים אז ותאשרו שוב ובתקווה שהפעם נספיק להיערך. הסרט חוזר על עצמו!!!!! מדוע לא שיניתם מדיניות??? למה ההורים צריכים להתחנן כל פעם מחדש?? למה עוגמת נפש??? לא מספיק מה שאנו מתמודדים?? הדבר דומה לנרות חנוכה ‘אלא לראותם בלבד, ואין הרשות להשתמש בהם’. אנו מבקשים לתת את המענה המשלים ולאשר תקצוב להסעות לקייטנה. בתקווה כי תבין את המצב הרגיש, ולא תהיה הגורם שמעדיר את הילדים מכל חבריהם. לאוכלוסייה זו דווקא הייתי מצפה שתבין את הצרכים ותוסיף שעות בקייטנה, ותוכניות ייחודיות משלימות כי ההתמודדות היא יומיומית ומאתגרת את כל המערך המשפחתי”.

מנכ”ל העירייה דורון מילברג

העתקים מהמכתב נשלחו אל ר’ מאיר פורוש – סגן שר החינוך, מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבוהב, ראש עיריית רחובות רחמים מלול, מנכ”ל עיריית רחובות דורון מילדברג, סגן ראש עיריית רחובות ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום ולמחלקת חינוך והיסעים בעיריית רחובות. מעיריית רחובות נמסר כי ההיסעים מתקיימים כרגיל גם בזמן קייטנת חנוכה של בית הספר של החגים” וכי מנכ”ל עיריית רחובות דורון מילברג הודיע בתחילת השנה להנהגת ההורים כי יהיו הסעות.

עם זאת, קירשנשטיין הציגה מסמך שהתקבל מלירז שרעבי, ממחלקת היסעים בעיריית רחובות ובו היא מציינת כי לפי התקן אין זכאות לחופשה בחגים עבור גנים התפתחותיים / שפתיים / התנהגותיים / רגשיים אלא רק ללקויות הקשות ביותר”. כך או כך טענותיה הופנו לבנט ולמשרד החינוך, ולא לעיריית רחובות, שבכל מקרה, לא תפקיר את הילדים הללו, בחופשה הקרובה.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן