מנגישים טכנולוגיה ומצמצמים פערים עם ילדי המפונים בירושלים, באילת ובים המלח

המשתתפים נפגשים עם תוכנות חדשות שמאפשרות להם הפוגה בתקופה זו ופותחות עבורם עולם של חוויות וירטואליות, אם זה דרך תכנות עולם וירטואלי, בניית גיבור על אישי או הכרת פלאי עולם.

מתחילת ימי הלחימה, עמותת מחשבה טובה, שמטרתה לצמצם פערים חברתיים באמצעות הנגשת טכנולוגיה, בחרה להעניק לילדי המפונים מהעוטף והדרום וכן מהצפון, שפונו למלונות בירושלים, באילת ובים המלח, העשרה ולמידה חוויתית דרך פעילויות טכנולוגיה מגוונות וחוויתיות.

הילדים בגילאי ביה״ס יסודי שפונו למלונות משלומי, משדרות, נתיבות, חולית ועוד, נהנים מסדנאות טכנולוגיות מותאמות לפי גיל.

בכל סדנה המשתתפים נפגשים עם תוכנות חדשות שמאפשרות להם הפוגה בתקופה זו ופותחות עבורם עולם של חוויות וירטואליות, אם זה דרך תכנות עולם וירטואלי, בניית גיבור על אישי או הכרת פלאי עולם.
בפעילויות של העמותה בים המלח אנחנו פוגשים ילדים מכיתה א’ ועד כיתה ו’ מקיבוץ חולית ובאילת ילדים בגילאים דומים מפוני שדרות.

מנהל מבית ספר בשדרות שתלמידיו פונו לירושלים אמר: “התלמידים נחשפו לעולם חדש, למדנו מיומנויות טכנולוגיות תוך כדי שהם מביאים את עולם הפנימי שלהם ומתמודדים עם מצבים מורכבים ומוצאים להם פתרונות. זוהי תכנית חשובה ומשמעותית מאד.”

לדברי אורנית בן ישר, מנכ״לית העמותה, הסדנאות מאפשרות לילדים להתנתק מהמציאות שנכפתה עליהם ולהתחבר לצד היצירתי שלהם, תוך היכרות עם כלים טכנולוגים מתקדמים וחדשניים ולעסוק בלמידה וסקרנות, כפי שלכל ילד מגיע. רבים מהם מאד סקרנים ומתרגשים מהעשייה בחוויתית, ושואלים כבר בסיום הפעילות מתי יהיה המפגש הבא״

העמותה פועלת מעל 20 שנה בכל הארץ ומציעה פעילות מהנה ומעשירה למפונים במלונות בתקופה זו , כדי להפיג חששות וחרדות ולהעניק להם למידה חוויתית וחדשנית.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות נתיבות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עמותת מחשבה טובה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן