ממשיכים במסורת: אירוע אקסטרים לזכרו של רועי (ג’ינג’י) סדן ז”ל בגן התשעה באור יהודה

גן התשעה הפך למוקד עלייה לרגל לאוהבי האקסטרים והאדרנלין עם שלל מתחמי פעילות לכל המשפחה באירוע של כיף ואתגר בהשתתפות בני משפחתו של סדן שהתרגשו מהמחווה

אלפים מתושבי אור יהודה השתתפו באירוע מיוחד שכבר הפך למסורת לאוהבי האקסטרים והאדרנלין לזכרו של רועי (ג’ינג’י) סדן בגן התשעה.

 

האירוע התקיים השנה בשיתוף פעולה פורה ומוצלח של אגף תרבות ואירועים בראשות חנה פיזואטי יוסף ומחלקת הספורט ב”נפגשים” בהובלתו של דייגו לוינסון שהפיקו אירוע של כיף ומתחמי אתגרים במסגרת תכנית אירועי הקיץ באור יהודה. באירוע לקחו חלק גם אימהות למען נוער ע”ש עומריקי שהעניקו קרטיבים למשתתפים.

 

האירוע התקיים בהשתתפות בני משפחתו של רועי סדן שהגיעו בהרכב מורחב לאירוע ואף הצטלמו ליד אחד השלטים הרבים שמילאו את גן התשעה במידע אודותיו ועל אהבתו לרכיבה על אופניים.

 

ברחבי הגן הוצבו מגוון רחב של מתחמי אקסטרים לכל הגילים, כולל מתנפחי ענק, פארק חבלים, קיר טיפוס, עמדת דיווש להכנת שייקים, תחרויות הליכונים לשלל גילים, אזור מנוחה עם פינות צל ועוד שלל פעילויות.

בנוסף, התקיים מופע אקסטרים של רוכבי אופניים שביצעו פעלולי אקרובטיקה ורכיבה מרשימים.

ג’ינג’י התפרסם בארץ ובעולם בזכות מסע אופניים שאליו יצא ב-2007 ובו הקיף את העולם. הוא רכב כ-66 אלף ק”מ תוך חצייתן של 42 מדינות באמריקה הצפונית, אמריקה הדרומית, אפריקה, אירופה, אסיה ואוסטרליה, ונפטר בשנת 2021 לאחר שנפצע אנושות בתאונת דרכים עם אוטובוס בראש הנקרה בעת שרכב על אופניו.

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה:

“יש לנו הכבוד לקיים מדי שנה אירוע לזכרו של ג’ינג’י שהוכיח לכולנו שהשמיים הם הגבול. לרכוב עם אופניים ברחבי העולם ולחצות כל כך הרבה מדינות הוא צעד שמעיד עד כמה הוא היה חדור אמונה ומוטיבציה להצליח, וזה בדיוק מה שחשוב לנו להנחיל עבור דור העתיד של העיר. זו הזדמנות נהדרת לאפשר לתושבי העיר ליהנות מפעילויות מרגשות ומאתגרות באווירה קהילתית. אנו גאים להציע אירוע ברמה הגבוהה ביותר ולספק חוויה בלתי נשכחת לכל המשתתפים.”

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: וידאו אקשן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן