מי ערך ביקור פתע במשרד הרישוי באשקלון?

מנכ”ל משרד התחבורה, משה בן זקן, ערך ביקור פתע במשרד הרישוי באשקלון: “מחויבים לספק לציבור את השירות הטוב ביותר”

במסגרת מדיניות השרה רגב לשיפור השירות לאזרח, ערך מנכ”ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן, ביקור פתע בסניף משרד הרישוי באשקלון. הביקור נערך ללא התראה מוקדמת, במטרה לבחון באופן ישיר את רמת השירות. ולאתר ליקויים ודרכים לשיפור השירות

במסגרת הביקור, קיבל מנכ”ל משרד התחבורה סקירה מקיפה ממנהלת הסניף על מאפייני הפעילות, זמני ההמתנה, כמות המבקרים במקום ובחן בעצמו על טיב השירות. המנכ”ל שוחח ישירות עם כמה מהמבקרים שהגיעו לקבל שירותי רישוי, שאל לשביעות רצונם וענה על שאלות.

כחלק מחזון השרה רגב להורדת חסמים ושיפור השירות, הורה המנכ”ל למנהל הסניף לבחון דרכים להפחתת העומס באמצעות עידוד המבקרים לבצע פעולות רישוי באמצעות הדיגיטל בסיוע עובדים שיקבלו את פני המבקרים בסניף ויכולים במקרים רבים לחסוך להם את ההמתנה בתור.

יצויין כי זו אינה הפעם הראשונה שהמנכ”ל מפתיע את העובדים בביקור פתע. בביקורים קודמים פקד המנכ”ל את סניפי הרישוי בחולון, ירושלים ואשדוד, ובכוונתו להמשיך ולהגיע ללא התרעה לסניפים נוספים על מנת לשמור על רמת שירות גבוהה.

מנכ”ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן:

“אנו ממשיכים לפעול למען הציבור הרחב ומאפשרים לאזרחי ישראל לבצע את מרבית פעולות הרישוי באמצעות האתר, ללא צורך בהגעה לסניפי רישוי. עם זאת, סניפי הרישוי חשובים עבור אוכלוסיות המתקשות בקבלת שירותים דיגיטליים, וכן לביצוע פעולות המחייבות הגעה לסניף. נמשיך להשקיע בחזון השרה רגב לשיפור השירות לאזרח, בקיצור תורים וביצירת סביבה נעימה ומכבדת.”

 

◼️ לחדשות אשקלון  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: משרד התחבורה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ralff
Ralff
10 days ago

מוותר עליו ועל הבוסית הנתעבת שלו.
איך הוא יכול לעבוד עם בהמה

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ralff
Ralff
10 days ago

מוותר עליו ועל הבוסית הנתעבת שלו.
איך הוא יכול לעבוד עם בהמה

דילוג לתוכן