מי התחזה לעבריינים עמוס לביא ויוסי קריחלי?

כתב אישום הוגש נגד ארבעה תושבי הצפון, לאחר שהונו עשרות משתמשים בפלטפורמת היכרויות שניהלו. כעת, מתברר כי חברי הרשת סחטו את הגברים תוך התחזות לראש ארגון הפשע עמוס לביא

פרשת הסחיטה הבאה גרמה לאי נוחות בעולם הפשע, לאחר שארבעה תושבי הצפון בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, בהם אח ואחות מעכו, הונו עשרות משתמשים בפלטפורמת היכרויות שניהלו שהתחזו לעמוס לביא ויוסי קריחלי.

על פי החשד, חברי הרשת יצרו בטלגרם קבוצות לשיחות אינטימיות, וביקשו מהגברים שהשתמשו בפלטפורמה את פרטי האשראי שלהם והעברה כספית לצורך “זיהוי ואימות”. לאחר שקיבלו את הנתונים, החשודים יצרו קשר עם הקורבנות וסחטו מהם סכומי כסף נוספים – תוך התחזות כאמור, לעבריינים עמוס לביא |(מרחובות) ויוסי קריחלי (מאשדוד).

י’, תושב צפון הארץ בן 25, היה בן הנסחטים בפרשה שמסעירה את המדינה. “רעדתי מפחד”, שחזר בעדותו במשטרה, “לא צריך לחפש בגוגל, כולם יודעים מי זה. העברתי את הכסף בלי לחשוב יותר מדי”.

ש’ שנפל לעוקץ אף הוא הוסיף: “הייתי בטוח שאני מתכתב עם אישה ולא עם גבר. בהמשך הבנתי עד כמה הייתי טיפש והעברתי להם עשרות אלפי שקלים”.

חלק מהנסחטים היו נשואים – בהם חרדים או דתיים. “שילמתי להם את הכסף כי פחדתי שאשתי תדע שנכנסת לאפליקציית היכרויות”, סיפר אחד הנסחטים בעדותו במשטרה.

בעקבות תלונות שהגישו נגדם עשרות הגברים שנסחטו, נעצרו הארבעה והוגש נגדם כתב אישום לבית משפט השלום בראשון לציון.

בבקשה לעצרם נכתב: “במרבית המקרים פעלו הנאשמים תוך ניצול מצבם האישי של הקורבנות וחששם מכך שנוכחותם באפליקציית היכרות בטלגרם או הפצת פרטיהם האישיים ותמונותיהם יתפרסמו”.

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-חדשות מהארץ >> לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: ארכיון חדשות 08

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן