מינויים חדשים באור יהודה: מזל שרעבי תנהל את הקריה השש שנתית רמון, פז לקסר את חט”ב רמון

בהצלחה רבה לשתי המנהלות החדשות!

ועדת יועצים של משרד החינוך המשותפת עם אגף החינוך בחרה בשרעבי, שניהלה בהצלחה בשנתיים האחרונות את חט”ב רמון, להוביל את הקריה השש שנתית. לקסר, שעבדה בשנים האחרונות בבי”ס גורדון בגבעתיים, תשמש כמנהלת החטיבה

מזל שרעבי, שניהלה בשנתיים האחרונות בהצלחה את חט”ב רמון הצומח, נבחרה על ידי ועדת יועצים של משרד החינוך המשותפת עם אגף החינוך לנהל את הקריה השש שנתית רמון שפותחת החל משנת הלימודים הקרובה את התיכון. במקביל, פז לקסר מונתה כמנהלת חט”ב רמון.

שרעבי כאמור הובילה את הקמתה של חט”ב רמון שתצמח לכיתות י’ החל משנת הלימודים הקרובה. במהלך השנתיים האחרונות הובילה שרעבי תוכניות פדגוגיות חדשניות בבית הספר יחד עם קידום ופיתוח תוכניות חברתיות שמציבות את רמון כבית ספר מוביל באיזור. עוד קודם לתפקידה ברמון, ניהלה שרעבי בהצלחה מרובה את החטיבה העליונה יובלים באור יהודה והייתה שותפה מרכזית למהפכה החינוכית שהתחוללה בה בשנים האחרונות.

פז לקסר, שתנהל את חט”ב רמון, היא בעלת תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך. בשנים האחרונות היא שימשה כמחנכת וכמורה למתמטיקה בבי”ס גורדון בגבעתיים ושימשה כרכזת הערכה ומדידה ורכזת תקשוב.

 

מזל שרעבי מנהלת קריה שש שנתית רמון באור יהודה, צילום פרטי

מזל שרעבי מציינת: “אני שמחה על הזכות להמשיך להוביל את בית הספר לקידום תהליכים חינוכיים, חברתיים ורגשיים יחד עם הצוות הנהדר שלצידו אני עובדת בשנתיים האחרונות, בשיתוף אגף החינוך בעיר ומשרד החינוך.

“ברכות לפז עם כניסתה לתפקיד מנהלת חטיבת הביניים ואני בטוחה שבכוחות משותפים נדע להוביל את התלמידות והתלמידים שלנו להצלחה, לביטוי אישי ולהגשמה עצמית. בתחילת שנת הלימודים תשפ”ה קריית החינוך רמון תפתח את שעריה לתלמידי התיכון – שכבה י’. תהליך הצמיחה של בית הספר מתרחש בצורה הדרגתית המבטיחה ביסוס של הערכים והתפיסות שמתווים את הדרך שלנו בעשייה. שאיפתנו בין השאר היא לפתח את הכישורים הייחודיים של תלמידנו, ללמדם לתת אמון ביכולותיהם, להעז, לשאול שאלות ולהאמין שבכל אחת ואחד מהם טמונה היכולת להצליח. כמנהלת הקריה השש שנתית, כשדמות הבוגר עומדת לנגד עיניי, אני רואה עצמנו כמחויבים לפדגוגיה איכותית ומותאמת לדור אותו אנו מגדלים, לשיפור וללמידה, להפיכת רמון למקום משמעותי ורלוונטי לתלמידים, להורים ולצוות. אני מאחלת לכולנו שנת לימודים שקטה ובטוחה”.

 

פז לקסר מנהלת חט”ב רמון אור יהודה, צילום פרטי

פז לקסר מציינת: “אני נרגשת ושמחה על הצטרפותי לקריית החינוך השש שנתית ע”ש רמון בניהולה של מזל שרעבי עם כניסתי לתפקיד החדש כמנהלת חטיבת הביניים. חינוך הוא אבן היסוד של חברה משגשגת. מטרתי היא להשתלב במסע שהחל ויחד עם סגל ההוראה להמשיך להוביל את בית הספר קדימה בדרך של מצוינות, חדשנות וערכים. חזוני הוא קידום סביבה לימודית מעצימה ומגוונת, שבה כל תלמיד ותלמידה מפתחים את הפוטנציאל הייחודי שלהם ו’קוטפים’ הצלחות. מעבר להישגים אקדמיים, נשים דגש מיוחד על פיתוח כישורים ומיומנויות שיסייעו לתלמידינו בחייהם הבוגרים. נעודד סקרנות ויצירתיות, תוך טיפוח ערכי כבוד הדדי, אחריות חברתית ואהבת הארץ ונשאף להכין את תלמידינו להיות אזרחים מעורבים, אכפתיים ותורמים לחברה. ההצלחה שלנו תלויה בשיתוף פעולה הדוק בין צוות בית הספר, התלמידים וההורים. אני מזמינה את קהילת בית הספר לקחת חלק פעיל בעיצוב עתיד ילדינו ובית הספר בכלל. דלתי תמיד פתוחה. יחד נמשיך לבנות קהילה חינוכית חזקה ומשמעותית שתכין את תלמידינו לאתגרי העתיד, בעולם המשתנה במהירות”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: צילום פרטי | תמונה ראשית - ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן