מילה טובה | פלאפל אבאל’ה רחובות

סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים, עו”ד יניב מרקוביץ’: “מגיעה מילה טובה לאור גמליאל וצוות הפלאפל וכמובן לדניאלה, טובה ויקי שמתחילת הלחימה לא מפסיקים לסייע ולהיענות לפניות מסביב לשעון. זו העת לסייע לעסקים ברחובות שזקוקים לכך מאוד”

משפחות העוטף המפונות למלון לאונרדו ברחובות זוכות לחיבוק חם ועוטף מתושבי העיר רחובות. אתמול זכו לארוחת ערב ישראלית בזכות איסוף כספים מהיר של תושבי העיר ובסבסוד נדיב של פלאפל אבאל’ה רחובות מהעיר בבעלות אור גמליאל.

דניאלה בש, טובה שלזינגר ויקי נוסנבאום שמובילים את הקשר עם המלון משתפים: “אנחנו בקשר יומיומי עם המלון ומנסים לזהות צרכים שעולים ולסייע במידת האפשר, הרצון הטוב של תושבי העיר כולה מבעלי העסקים ועד אחרון הילדים הקטנטנים מחממת את הלב של המפונים. חשוב לנו להגיד תודה לכולם.ן אנחנו המחברים והמקשרים אבל לולא המתנדבים הרבים והלב הפתוח והנדיב של בעלי העסקים לא היינו מצליחים. תודה גדולה לכולם! רק יחד ננצח”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים, עו”ד יניב מרקוביץ’: “מגיעה מילה טובה לאור גמליאל וצוות הפלאפל וכמובן לדניאלה, טובה ויקי שמתחילת הלחימה לא מפסיקים לסייע ולהיענות לפניות מסביב לשעון. זו העת לסייע לעסקים ברחובות שזקוקים לכך מאוד”.

מעוניינים לפרגן לעסק חזרה? הנה הפרטים: שווארמה • פלאפל • גריל | רחובות בית הפועלים 11 טלפון: 086187548

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

מילה טובה – יוזמה חדשה של חדשות 08 לתת במה ולפרגן לכמה שיותר אנשים שעושים טוב במדינה שלנו

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שגיא
שגיא
11 months ago

נשמות כל הכבודד

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שגיא
שגיא
11 months ago

נשמות כל הכבודד

דילוג לתוכן