מילה טובה | עיריית רחובות משרה ביטחון על התושבים

מילה טובה גם למחלקת הדוברות וההסברה בעיריית רחובות שפועלת נסביב לשעון 24/7 | מחר ברדיו קול השפלה: ראיון בצל המצב עם ראש העיר

נכון שלא מערבבים פוליטיקה (בדרך כלל) במצב הבטחוני הקיים, אבל אי אפשר שלא לתת מילה טובה להתנהלות עיריית רחובות בימי חירום.

העירייה בהובלת ראש העיר רחמים מלול והמנכ”ל מאיר דהן לצידו מתפקדת באופן ראוי לחלוטין. מלול הוא לחלוטין ראש העיר הטוב ביותר של רחובות וראוי שימשיך, ככל יכולתו ובריאותו. אי אפשר להתעלם גם מתפקודם של ממלא מקומו זוהר בלום, וסגנו עו”ד יניב מרקוביץ’ – אף הם מועמדים לתפקיד ראש העיר בבחירות שמי יודע מתי יתקיימו (בסוף ינואר או בעוד שנה? נעדכן כאשר יהיה עדכון).  ואם מדברים על פוליטיקה ובחירות הרי שלא ניתן להתעלם גם ממתן דיל, שהעלים את שלטי הבחירות עם דגל ישראל ענק ואף מציע לתושבים לקבל דגלים לתלייה בבית. הרעיון מתוק, אבל הניחוח פוליטי.

◼️ מילה טובה לליאור שוקרי והשיטור העירוני הפרוסים ברחבי העיר. הניידות מסיירות בכלל האזורים על מנת לשמור על הסדר ובטחון התושבים וגם כדי להימצא בזמן אמת בכל מקום.

תוכנית אבטחת העיר המאגדת את כל גורמי הביטחון בעיר עודכנה ורועננה פעם נוספת מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל. בעיר סובבות בכל זמן נתון ניידות משטרה, ניידות פיקוח, ניידות שיטור עירוני, ניידות סיירת ביטחון וניידות קציני הביטחון של העיר. כל הניידות מאויישות בלוחמים חמושים ומצוברות ברשת קשר אחת למקרה של הקפצה.

כזכור, עיריית רחובות פנתה לתושבי העיר להצטרף לתשתית של כיתות כוננות, בשיתוף עם וועדי השכונות. מאות נענו לקריאה, והפרוייקט בהתהוות כרגע בתהליך מזורז – תגבור משטרת רחובות באמצעות מתנדבים חמושים תחת המשמר האזרחי, בחלוקה לשכונות. לדברי ראש העיר, רחמים מלול: ״חשוב לנו שתושבות ותושבי העיר יחושו בטוחים בעיר. כל הניידות שלנו נמצאות בשטח וסובבות ברחבי העיר על מנת לאתר כל דבר חשוד ולשמור על ביטחון התושבות והתושבים״.

◼️ מילה טובה לאגף הביטחון בהובלת אליצור זרחי, בצלאל שרעבי ולידור שמבה וגם לאגף לשירותים חברתיים בראשותה של עו״ס בת חן קרני

אגף הביטחון חירום ומוקד עירוני בראשותו של אליצור זרחי המנוסה אחראי גם על ניהול העיר בשעת חירום וגם על כלל ניידות הביטחון בעיר וכן על המוקד העירוני שקולט ומטפל באלפי פניות ביום, מנהל מחלקת חירום באגף, בצלאל שרעבי, אחראי על תפקוד העיריה בחירום יחד עם סגנו לידור שמבה. יחד איתם עוד קבטים וקבטיות מסורים ומחויבים שמאיישים את מרכז ההפעלה העירוני בחירום יום ולילה.

◼️ מילה טובה לאגף השירותים החברתיים שמהווה את מכלול אוכלוסיה בחירום בראשותה של עו״ס בת חן קרני מלווה מסביב לשעון, במסירות ובאהבה, את כלל משפחות הנרצחים והפצועים באירועים הקשים בעוטף עזה ואת המשפחות בעיר שבתיהם נפגעו כתוצאה מנפילות ורסיסי יירוטים. הם גם מפעילים את מרכז התמיכה הרגשי לתושבי העיר בטלפון ופנים מול פנים.

◼️ מילה טובה שחייבת להיאמר – למחלקת הדוברות וההסברה של עיריית רחובות בהובלתה של אביטל רגב-קיסר, בשיתוף מנהלת מחלקת תקשורת ודיגיטל פריאל יונייב ורכזת שירות דיגיטלי חלי פרייד, אשר עובדות מסביב לשעון ומעניקות לציבור אינפורמציה שוטפת ועדכנית – על כל המתרחש – אזעקה, יירוט ונפילה ומאידך פעילויות, תשלומים ומידע רלוונטי.

◼️  מה עם הלימודים?

מחר, חמישי 19.10, לא יהיו לימודים פרונטליים בעיר רחובות ראש העיר רחמים מלול החליט שלא לפתוח מחר את מסגרות הלימודים בעיר על מנת לשמור על ביטחון התלמידים והצוותים. הלימודים יימשכו באופן מקוון בלבד כפי שנעשה עד כה.

◼️ מחר ב-11:00 שידור מיוחד ברדיו קול השפלה

הרדיו של רחובות, רדיו קול השפלה בתדר 103.6 יקיים שיחה עם ראש העיר רחמים מלול על העיר רחובות במלחמת ״חרבות ברזל״ וכל הנושאים המתלווים לכך. הרדיו משדר בשגרה מהאולפן הממוקם ב”דה שליט” ובימים אלו נפתח אולפן חרום בעיריית רחובות. השידורים כוללים מוזיקה מנחמת ודיווח של יוזמות אזרחיות שנוצרות בעקבות המצב וכל מידע רלוונטי לתושבים. התושבות והתושבים מוזמנים להאזין לרדיו המקומי בכל שעות היום. הנאה מובטחת.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

מילה טובה – יוזמה חדשה של חדשות 08 לתת במה ולפרגן לכמה שיותר אנשים שעושים טוב במדינה שלנו

צילום: דוברות עיריית רחובות | רמי זרנגר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן