מילה טובה: המלאכים – מתנדבי ידידים באילת

אילת: שלושה כלבים ננעלו ברכב לעיני בעליהם, מתנדבי ידידים – “המלאכים” – חילצו אותם בשלום

הם נמצאים בכל מקום כל הזמן – מתנדבי ידידים, ובאילת הקטנה, הם פועלים לא רק למען התושבים אלא גם עבור התיירים שמגיעים לעיר בהמוניהם לאורך כל השנה ובתקופה זו – לכל מפוני העוטף והדרום.

רק בשבוע שעבר פרסם מנהל הסניף נתי טויטו על אירוע בת מצוה לילדה שהגיעה לתמנע בעקבות האירועים בעוטף, וגם על מתנדבת ידידים מחבל אילות שהבן שלה, חייל ביחידת דובדבן, איבד את התפילין שלו, הוא נמצא באזור מעלה אדומים והיא מבקשת עזרה בקניית תפילין יד שניה. עמיאל ליבמן מנהל ידידים באזור ירושלים דאג לשנע אליו תפילין במתנה באמצעות מתנדב ידידים אחר בתוך 4 שעות.

הסיפורים הם רבים ומעבר לשינוע רכב או הסיפור שחוזר על עצמו פעם אחר פעם: ילד שננעל באוטו… הערב (שלישי) למשל קיבל מוקדן ידידים, ישראל משה, קריאה אודות שלושה כלבים שננעלו בשגגה ברכב, ברחוב צאלון בשכונת גנים באילת.

עמנואל גרינברג, שלומי ואנונו, נטלי אידי, ישראל פרץ, וויטלי נרקביצוס, מתנדבי סניף אילת, יחד עם מנהל הסניף נתי טויטו, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הכלבים בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב. לדברי עמנואל, “בדיוק יצאתי להפסקה מהלימוד בישיבה כשהרגשתי את הרטט המיוחד לקריאות החירום. נסעתי למקום וראיתי שלושה כלבים שנעלו את הרכב מבפנים כשהבעלים נשארה בחוץ. פתחתי את הרכב בזריזות יחד עם שאר המתנדבים שהגיעו וחילצנו את הכלבים. זו הפעם הראשונה שאני מחלץ מהתחלה עד הסוף וזו תחושת סיפוק מטורפת. הגברת הייתה בהלם מהמהירות ומכמות המתנדבים שהגיעו למקום תוך פחות מחמש דקות מרגע שהתקשרה למוקד”.

בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד, גם לא לרגע, מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן