מילה טובה | החברה העירונית רחובות פינקה אלפי ילדי צהרונים שנשארו בבית

החברה העירונית רחובות: ביקור ומתנה לכל 3,000 ילדי הצהרונים שנשארו בבית

הנה דוגמא לחינוך דור העתיד – יוזמה מבורכת ומחממת את הלב: כמאה רכזים ומדריכים בחברה העירונית הפתיעו היום (חמישי) את 3,000 ילדי הצהרונים השוהים בביתם בשל המלחמה בפרויקט “חושבים עליכם”. המטרה היא לחזק ולחבק אותם ולעודד את רוחם בימים קשים אלה.

העובדות והעובדים ארזו בימים האחרונים לילדים מתנות והחלו היום (חמישי, 19.10.23) את מסע הביקורים, כך שיגיעו לביתם של כל 3,000 ילדות וילדי הצהרונים ויעניקו להם את המתנה. עם הגעתם לבית הילדים, ההתרגשות היתה רבה בקרב הילדים, הוריהם וגם הרכזים והמדריכים.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “הורים רבים נשארו בבתים עם ילדיהם בשל המלחמה. החלטנו להעניק לילדים היקרים ולהורים חיבוק חם ולחזק. זו ההזדמנות לומר תודה ויישר כוח לאגף חינוך בלתי פורמלי ומחלקת הצהרונים בחברה, לרכזים ולמדריכים! מתגעגעים ומקווים לראות את כולם בצהרונים!”

החברה העירונית מייחלת לימים שקטים וטובים יותר ולחזרה לשגרה הברוכה. עד אז, אנו כאן עבורכם, ילדים והורים יקרים. יחד ננצח!

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

מילה טובה – יוזמה חדשה של חדשות 08 לתת במה ולפרגן לכמה שיותר אנשים שעושים טוב במדינה שלנו

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן