אחד המוסדות המוכרים והוותיקים ביותר בארץ בתחום ספורט הנינג׳ה בישראל הוא My Ninja אשר ממוקם בעיר מודיעין ומתפרס על פני שטח רחב ידיים של 500 מ"ר ובו מתקנים אתגריים, פארקור וכושר למבוגרים ולילדים. לכבוד עונת החגים החליטה הנהלת המתחם על מבצע חדש, 1+1 חבר מביא חבר בשבתות וחגים, המבצע פעיל בחג הקרוב בין ה14.10 – 17.10, כמו גם בכל יום שישי וערב בין השעות 10:00 – 14:00 ושבתות חגים בין 10:00 – 17:00. המתחם כולל גם בית קפה בריא למתאמנים, אזורים ייעודים לאירועים, ולאחרונה גם חוגים חדשים, לכל הגילאים – המאפשרים למתאמנים לקבל חווית כושר בלתי נשכחת – גם בגילאים בהם עדיין לא ניתן להירשם לחדר כושר הסטנדרטי. 

ספורט הנינג׳ה מוכר בעיקר מתוכנית הטלוויזיה במוכרת ברחבי העולם ובארץ – נינג׳ה ישראל, כאשר אחד ממעלותיו המשמעותיים של תחום זה הוא כי הנינג'ה גרם לצעירים לצאת מהמסכים ולהתעסק בספורט בתקופת מגפת הקורונה ולאחריה – ובכך הביא לשיפור ניכר באורח חייהם של בני נוער רבים, אשר נהנים בזכותו מבריאות פיזית ומנטלית איתנה. תופעה חיובית זו לא חמקה מעייני משרד החינוך, אשר פרסם הוראת שעה מטעם המפקח הארצי על החינוך הגופני, לפיה פעילות הנינג'ה תורמת רבות לבני הנוער – ומשפרת את היכולת הגופנית, תחושת המסוגלות, היכולת להתגבר על מכשולים, יכולת הריכוז, ההישגיות והמצוינות שלהם.

מעבר להיצע הרחב של האטרקציות והמתקנים אשר מציע המתחם לקהל הרחב, במקום מתקיימים גם חוגים שונים ומגוונים – החל מחוגי נינג׳ה, דרך חוגי פארקור – בעוסקים בהגעה לנקודות שונות על מסלולים תוך התגברות על מכשולים שונים ואף חוג קליסטניקס – אימונים המבוססים על משקל גוף, אשר משלבים אלמנטים של אימוני כוח ותנועה אשר ניתן לקיים בכל מקום וזמן, ללא צורך בציוד ייעודי.

הפארק הינו היחיד מסוגו אשר מותאם לבעלי צרכים מיוחדים ונבנה תוך התייחסות קפדנית לנושא מבעוד מועד, זאת היות וגם בנם של בעלים – בני הזוג יוספה חליבה ושחר מי-און, חבר מועצת העיר מודיעין, הינו ילד בעל צרכים מיוחדים. התאמה זו של המתחם הנינג'ה הינה כה חשובה עבור אוכלוסייה זו, היות והיא מאפשרת לילדים אלו לחזק את הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות האישית שלהם.

מתחם MY NINJA, שד' דם המכבים 28, מודיעין (שדרת מע"ר), 08-644-4010

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן