מיזם רגע של הפוגה ברמלה

המיזם העירוני נוחל הצלחה רבה עם עשרות פעילויות הפוגה במקביל בכל שכונות העיר

​ימים קשים עוברים על כולנו, השגרה נקטעה והילדים בבית, צמודים למרחב המוגן. אז בכדי להפיג קצת את הבדידות יזמה עיריית רמלה  את מיזם רגע של הפוגה –  מגוון פעילויות הפוגה לילדות וילדים בשכונות העיר.

במסגרת הפעילויות הילדים נהנים בין היתר משלל מופעי מוסיקה, הופעות של ליצנים וקוסמים, הצגות ילדים, סדנאות וערכות יצירה, הפעלות ספורט ועוד. הפעילויות השונות מתקיימות: במקלטים, במרחבים הקהילתיים ובלובי הבניינים כאשר כלל הפעילויות מתקיימות בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

בעיריית רמלה מציינים, כי המיזם הפך להצלחה מסחררת, מרגע פרסום קול הוקרא לוועדי הבתים להירשם להזמנת פעילות, נרשמו מעל 300 בקשות, כך שבמהלך השבועות האחרונים מידי יום מתקיימים עשרות פעילויות במקביל בכל שכונות העיר.

ראש העיר רמלה, מיכאל וידל: “הצלחת המיזם מעידה על הצורך בפעילות הפוגה, אשר משחררת את המחשבות של הילדים ובעיקר ההורים בימים אלו. נמשיך לפעול להרחבת הפעילות ולדאוג לצורכי התושבים”.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן