מיזם ייחודי להכשרת מספרי סיפורים על העיר במודיעין

צעד נוסף בתכנית פיתוח תחום התיירות במודיעין מכבים רעות.

צעד נוסף בתכנית פיתוח תחום התיירות במודיעין מכבים רעות.

בימים אלה מפרסם המרכז הרב תחומי בשיתוף עם משרד התיירות, תכנית ייחודית להכשרת תושבי העיר כמספרי הסיפור המקומי, אשר יוכלו להשתלב בשבילי התיירות בעיר עבור תושבים ומבקרים, שיקבלו עומק וזווית מיוחדת על האתרים והמקומות השונים. דבר שללא ספק, יעצים את חוויית הביקור עם העיר והקהילה, ויחשוף את סיפורה של העיר מנקודת מבט אישית אחרת ומלהיבה.

בתכנית ההכשרה, המתקיימות ומופעלת במימון ובשיתוף משרד התיירות עם האגף להשכלה, יזמות ולמידה ובעלות סמלית מאוד – 150 שקלים בלבד, יתקיימו שישה מפגשים מרתקים, הכוללים גם התנסות בשטח ויוענקו למשתתפים כלים לפיתוח מוצר תיירותי ייחודי לכל אחד מהמשתתפים ליישום לאחר ההכשרה.

פיתוח תחום התיירות בעיר, הממוקמת במרכז הארץ בין ירושלים לתל אביב, הוגדר כחלק מהחזון העירוני בשנים הקרובות, המשתלב גם עם פתיחתו הקרובה של בית המלון הראשון במודיעין מכבים רעות שימוקם במרכז העיר השוקק, וכמובן, נכסיה היפים של העיר – אתרי הטבע והמורשת. אך לא רק. למעשה, תכנית ההכשרה למספרי הסיפורים מהווה נדבך חדש לפיתוח התיירות, באמצעות ההון האנושי של תושבי העיר, שיצקו תוכן מסקרן על המקומות השונים בעיר.

סנונית ראשונה לכך למעשה כבר יצאה לדרך בפיילוט מוצלח שנעשה לראשונה בעיר עם הצטרפותה לפסטיבל הבינלאומי “הליכות ג’יין”, בו הדריכו תושבי העיר במקומות שונים מנקודת מבטם והפסטיבל הוכתר כמוצלח במיוחד וניכר היה כי יש לך ביקוש. בנוסף, באמצעות המיזם הוותיק “נעים להכיר” נבחרו בתים שמתאימים לקחת חלק בסיפורה של העיר כבתים שמהווים חלק משביליה התיירותיים. בעוד כשבועיים, יתקיים סיור חשיפה של בתים אלו לסוכני תיירות שיוכלו להכיר את הבתים והאנשים המיוחדים מקרוב ולהציע זאת בהמשך כחלק מהביקור בעיר. כיוון נוסף מעניין ושונה שנעשה בימים אלה הוא גם חיפוש אחר מפעלים בפארק הטכנולוגי בהם ניתן יהיה לערוך סיורים למבקרים.

לפרטים על תכנית הכשרת מספרי סיפורים ורישום

הרישום הינו עד 15.8.24.

 

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית מודיעין מכבים רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן