יבנה: מיזם ‘חידוש ארונות’ לנשים שפונו מבתיהן

ביבנה הוקמה חנות פופ-אפ ייחודית בה עשרות פריטים ללא עלות לנשים שפונו מבתיהן
חנות ייחודית לנשים המפונות. תמונה PEXELS

המלחמה שפרצה לפתע הכריחה משפחות שלמות לעזוב את בתיהן ולהתפנות במהירות ולהשאיר את כל חפציהן מאחור. בעקבות כך קמו מיזמים רבים אשר נועו לסייע לאותן משפחות לרכוש מוצרים חדשים לגמרי ומוצרי יד שניה במצב טוב, לתקופה זמנית עד שיוכלו לחזור לבתיהם, או לביתם החדש.

אחד המיזמים הוא ‘חידוש ארונות’ בו הוקמו ברחבי הארץ “חנויות” פופ אפ למשך מספר ימים אליהן הגיעו נשים שפונו מבתיהן- מהעוטף, מישובי הדרום והצפון ואף נשים אשר המצב מכביד עליהן כלכלית (בין אם הבעל במילואים או שהן יצאו לחל”ת לתקופה לא מוגדרת). הנשים הוזמנו להתחדש בפריטים ללא עלות כלל- פריטים חדשים לגמרי ופריטים יד שניה שנבדקו ומוינו בקפידה, למדוד ולקחת ממש כמו בחנות- רק ללא תשלום.

מיזם ‘חידוש ארונות’ מגיע ליבנה:

לאחר ההצלחה של המיזם במספר ערים ברחבי הארץ הוחלט בעיר להקים חנות שכזו ולאפשר לנשים להגיע ולבחור מתוך מגוון חולצות, מכנסיים, שמלות, סוודרים, מעילים, בגדי ספורט, פיג’מות ואף נעליים ולקחת פריטים לפי בחירתן ללא עלות כלל.

מי שהרים את הכפפה ותרם את המקום הוא ליאור הבעלים של ג.סנטר. ליאור גם דאג לשולחנות ולכל הציוד הנוסף שנדרש לצורך הקמת החנות. נשות העיר התנדבו לתרום בגדים, למיין ואף לאייש את החנות למשך שבוע כאשר בסופו של השבוע תתקיים מכירה של הפריטים שנותרו והכספים שיאספו יתרמו לקמפיין גיוס המונים לחידוש בית הקפה/חנות שוקולד של דביר קרפ הי”ד אשר נרצח באכזריות בקיבוץ רעים ב7.10 לעיני אישתו וילדיו. (לתרומות נוספות לקמפיין לחצו כאן)

החנות ממוקמת בג.סנטר חומרי בניין ברחוב האורגים 1 באזור התעשייה הדרומי של העיר

יום ראשון-יום רביעי 19-22/11 בין השעות 16:00-18:00 או בתאום מראש מול חן (0528848286)

עדכונים על היריד שיתקיים בימים חמישי ושישי – בשבוע הבא.

לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: אתר PEXELS

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן