מיזם חדשני לבעלי עסקים מהעוטף: פורטל לגיוס לקוחות מחו”ל 

פורטל ‘עסקי הברזל’ כמאפשר לכל בעל/ת עסק לפתוח פרופיל במסגרתו מציין את השירותים ו/או המוצרים אותם הוא מעוניין לספק ללקוחות מכל העולם.הפורטל פועל ללא עלות והרישום נגיש וברור

מיזם ‘עסקי הברזל’ –  Iron Businesses הוקם לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל ואובדן הפרנסה של תושבי ישראל בכלל, ובפרט של תושבי העוטף.

המיזם נועד לסייע לבעלי העסקים הקטנים מישראל בכלל ומהעוטף בפרט להגיע ללקוחות חדשים בחו”ל , לקוחות שאוהבים את ישראל ורוצים לתמוך בעסקים בישראל, עכשיו יותר מתמיד.

אמיר בלדיגה (27) יזם ובעל עסק, נולד וגדל בקיבוץ רעים. הזמנים בהם היה מתחבא עם משפחתו מתחת למשקוף בבית הוריו כי לא היו ממ”דים בקיבוץ, זכורים לו היטב. כך גם סבבי הלחימות של צה”ל והאזעקות החוזרות ונשנות שהם דבר שבשגרה לכל ילד שגדל בעוטף.

אירועי השבת השחורה ב-7.10 הבהירו לבלדיגה כי התרחיש הפעם שונה בתכלית וצריך למצוא את הפתרון לבעיית הפרנסה.

במלון בים המלח אליו הגיעה בלדיגה בעקבות הוריו המפונים, החליט להרים את הכפפה, לקחת יוזמה ולהקים פלטפורמה דיגיטלית שתחבר עסקים קטנים מישראל ללקוחות יהודים, ישראלים ואוהבי ישראל בעולם.

פורטל ‘עסקי הברזל’ מאפשר לכל בעל/ת עסק לפתוח פרופיל במסגרתו מציין את השירותים ו/או המוצרים אותם הוא מעוניין לספק ללקוחות מכל העולם. בעזרת קהילות, עמותות ושיווק ברשתות נכנסים אוהבי ישראל מכל העולם לפורטל ונחשפים  לאתרים וחנויות של מאות העסקים שכבר נרשמו. הפורטל פועל ללא עלות והרישום נגיש וברור, לכניסה לפורטל לחצו כאן.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: pixbay

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן