‘מיזם השנה’ של עמותת יוניסטרים בהשתתפות שלוש קבוצות מאור יהודה 

הקבוצות מאור יהודה פיתחו מוצרים חדשניים והשתתפו בתחרות הארצית שבה הוצגו 100 מיזמים ראש העיר, ליאת שוחט, השתתפה בתחרות כשופטת

שלוש קבוצות מאור יהודה השתתפו בתחרות מיזם השנה היוקרתית של עמותת יוניסטרים והציגו את המיזם שעליהם עמלו בשנה האחרונה.

 

 

אירוע הגמר של התחרות התקיים בגני התערוכה, במסגרתו הוצגו כ-100 מיזמים של אלפי בני ובנות הנוער המשתתפים בתכניות יוניסטרים השונות. הקבוצות פועלות באמצעות מחלקת הנוער ב”נפגשים” מרכזים קהילתיים.

מתוכם הביאו הרבה גאווה החניכים מאור יהודה שעבדו קשה מאוד במשך כל השנה על המיזמים המרהיבים שלהם. אל האירוע הגיעו מכובדים רבים לשפוט את התחרות, כשאחת מהן היא ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, שהתרשמה מהתוצרים ופירגנה לקבוצות המקומיות. את הקבוצות ליוו במהלך השנה טליה רז ויובל בינס.

 

חניכי קבוצת שנה א’ פיתחו את המוצר DRINCUP – מחליפים את החד פעמי בעסק. מדובר במתקן אקולוגי לשטיפת כוסות המיועד לעסקים ולמקומות ציבוריים מקבלי קהל שמאפשר להחליף את השימוש בכוסות חד פעמיות בעסק. הייחודיות של המתקן היא היכולת לנקות בבת אחת כמות רבה של כוסות, כך שהרבה אנשים יוכלו לקחת בעצמם כוס נקייה.

חניכי קבוצת שנה ב’ פיתחו את QuickSwitch, נעל עם סוליה מתחלפת. חברי הקבוצה פיתחו נעליים ייחודיות בעלות סוליות מתחלפות, המאפשרות החלפה מהירה וקלה בין סוליה לסוליה, למשל בין סוליית כדורסל לסוליית הליכה.

חניכי קבוצת שנה ג’ פיתחו את Schoolgrade, אתר מהפכני לדירוג בתי ספר. האתר יהווה פלטפורמה נגישה ואינפורמטיבית לתלמידים, שבה יוכלו להביע את דעתם ולדרג את בית הספר שבו הם לומדים לפי קריטריונים שונים כגון מגמות בית הספר, יחס אישי לתלמידים ועוד.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן