מטפסים באדום: הוקמה הפועל מודיעין בטיפוס מקצועני

מועדון ספורט מקצועני חדש בעיר; מטפסות ומטפסים ממתחם הטיפוס פרפורמנס רוק במודיעין, יתחרו יחד תחת השם ‘הפועל מטפסי מודיעין’ הקמת המועדון היא חלק משילוב תחרות קבוצתית בענף שתעודד הישגיות עם הפיכתו לספורט אולימפי; “הופכים מפעילות פנאי לספורט הישגי ומכוונים לאולימפיאדה הבאה” אמר אלכס חזנוב מפרפורמנס רוק

פרפורמנס רוק, רשת מתחמי הטיפוס הגדולה בישראל, עם סניף גדול גם במודיעין, מובילה מהפך בענף הטיפוס- מענף יחדני לשילוב עם תחרות קבוצתית בין מועדונים.

הטיפוס הפך לאחרונה לענף אולימפי, ועל מנת לעודד הישגיות ומקצוענות, הוקמו במהלך משותף עם מרכז הפועל 4 מועדונים טיפוס קבוצתיים- הפועל באר שבע, הפועל תל אביב, הפועל חיפה והפועל מודיעין. כולם יתאמנו ויתחרו במתחמי הטיפוס המקומיים של פרפורמנס רוק.

הקמת המסגרות הקבוצתיות היא חלק ממעבר של הענף מפעילות פנאי אתגרית לספורט אולימפי, כאשר המטרה היא להגביר את התחרותיות והעניין ולהוביל לכך שבאולימפיאדה הבאה, יהיו אלופה ואלוף ישראליים על קיר הטיפוס.

הפועל מטפסי מודיעין מורכבת ממטפסים ומטפסות בכירים שמתאמנים במתחם הטיפוס פרפורמנס רוק הנמצא בעיר. במתחם מתקיימות גם פעילויות מגוונות והוא הצליח לאגד סביבו קהילה חזקה של צעירים ומשפחות מהאזור. זהו מתחם טיפוס מתקדם כ-100 מסלולי טיפוס בתחלופה שבועית המתאימים לכל גיל ורמה, כאשר במתחם פועל גם בית הספר לטיפוס עם יותר מ- 250 ילדים ממודיעין והסביבה שיקבלו מעתה מדים וציוד ממותג של ‘הפועל מטפסי מודיעין’.

מאמני המועדון יהיו דיור גולצמן ואינה אהרון בקוטין. בין המטפסים שיתחרו במדים האדומים של מודיעין בקטגוריות הגיל של ילדים ונוער יהיו יותם צוריאלי (15) שמטפס כבר 3 שנים בנבחרת והצליח להגיע לחצי הגמר באליפות ישראל האחרונה. יונתן זיני (15) המטפס ומתחרה כבר 3 שנים בנבחרת, אלון הנדלמן (13) שסיים שמיני באליפות ישראל לילדים, זוהר עובד (13) פיינליסט קבוע באליפויות ותחרויות מקומיות שונות ומיקה פלס (11) שזכתה באליפות ישראל לילדים.

“אנו רוצים להגדיל את החשיפה לענף בישראל וליצור הזדהות וחיבור של דור העתיד והקהל הרחב עם הספורטאים שלנו,” הסביר גיא אהרוני, מנכ”ל פרפורמנס רוק. “נגדיל את האטרקטיביות של הענף ונמשוך אליו עוד ילדים וספורטאים, להם נעניק תנאים מיטביים וסביבה תחרותית בכדי להיות מקצועניים. אם עד לא ממזמן טיפוס נחשב כאטרקציה מהנה, עכשיו שהוא הפך לספורט אולימפי, חייבים לבצע את ההתאמות הנדרשות בכדי להפוך אותו לענף הישגי.”

“אנחנו מחוללים שינוי רוחבי בענף- מפעילות פנאי לספורט עם אופק התפתחות כספורטאי הישגי,” אומר אלכס חזנוב, אלוף ישראל לשעבר ומנהל בפרפורמנס רוק. “הנינג’ה אמנם הייתה דרך מצוינת לחשוף אנשים לענף, עכשיו צריך לנצל את המומנטום ולהקפיץ את הענף כמה צעדים קדימה. ישראל יכולה להפוך למעצמת טיפוס, את המסע לאולימפיאדה הבאה אנחנו מתחילים היום צעדים קדימה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרפורמנס רוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן