מחזיקי מפתחות חולקו להורים באילת עם המסר “אל תגידו לי זה לא יקרה” במטרה למנוע שיכחת תינוקות וילדים ברכב

 

עם היציאה לחופשת הקיץ, יזמו חברי מועצת נוער עירונית בשיתוף המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה, פעולת הסברה להעלאת המודעות לשמירה על ילדים ברכב. במסגרת זו חילקו בני הנוער במעונות היום של ויצ”ו, נעמ”ת והמתנ”ס, מחזיקי מפתחות להורים עליהם כתוב: “אל תגידו לי זה לא יקרה”.

חברי מועצת הנוער לבושים בחולצות ממותגות ובליווי מירב אזרזר – מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים בעירייה, פקדו את מעונות היום בשעת איסוף הילדים על ידי הוריהם, חילקו להם את מחזיק המפתחות וחידדו להם את המסרים לשמירה על בטיחות בדרכים בכלל ועל שמירה על ילדים ברכב בפרט. במהלך ההסברה חילקו התלמידים 300 מחזיקי מפתחות עם המסר “אל תגידו לי זה לא יקרה”.

עדי דמארי – מנחת מועצת נוער עירונית ציינה, כי ההורים התרגשו לקבל את המחזיק וחיזקו את הנוער, כי זהו מסר חשוב. גם בני הנוער הרגישו את המשמעותיות בשיח עם מנהלות הגנים וההורים והיה מבצע מוצלח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן