מחדל בקרית גת: ילדה בת 3 יצאה לבדה מהגן ונמצאה יחפה במרחק רב

תיעוד של לירן כוג'הינוף ב-כאן 11: ילדה בת שלוש יצאה לבדה מגן בקרית גת ורק אחרי דקות ארוכות נִמצאה במכולת באזור יחפה ומבולבלת.

מקרה חריג התרחש לפני שבוע ימים בקרית גת.

על פי החשד, הסייעת יצאה לזרוק את האשפה ולמרות האבטחה שהייתה במקום אף אחד לא הבחין בתבל, עוד לא בת 3 וחצי, שנמצאה כשהיא יחפה ומבוהלת על כביש בסמוך למכולת, כמעט במרחק קילומטר מהגן שלה.

לדברי אביה, אווקה צ'גייה: "אחרי שעה ומשהו התקשרו אליי מהגן ואמרו שתבל ברחה מהגן, הסייעת התעלפה והזמינו אמבולנס. הילדה עברה בדרך ארוכה, שכונה לא משהו, בדרך כלל יש פה כלבים, יש פה כל מיני אלכוהוליסטים, היא חתכה את המדרגות, חצתה את הכביש, ונכנסה למכולת".

לאחר מכן הוסיף האב: "בראש אני מדמיין לי מה קרה כבר לילדה – עד שבאתי הבייתה וראיתי אותה. בנס קיבלתי את הילדה בחזרה מבורא עולם".

לפי הוריה של תבל, היא עדיין לא שבה לגן. "היא קיבלה מן חרדה כזו, נבהלת, ופתאום היא גמולה מטיטולים היא עושה פיפי בלילה ומאז המקרה אין לה רצון ללכת לגן".

מי שמצא את היילדה הוא ארז חסון בעל המכולת שאמר: "אני רואה אותה כשהיא נמצאת כאן (במכולת), אני והעובדת שלי מתחילים לחפש אחר ההורים שלה, מחפשים אותם בתחנת אוטובוס, הולכים למכולות ליד, לקופת החולים שממול. בשלב מסוים, אחרי מספר דקות מבינים שההורים שלה לא בסביבה, והרמנו טלפון למשטרת קריית גת".

חסון הוסיף: "היה יום חם, בהחלט אני יכול להבין את הדרך שהיא עשתה יחפה שאני מאמין, שזה היה אירוע לא נעים עבורה. אבל ברוך השם, יכול היה להיגמר יותר טרגי".

לפי כאן 11, זו אינה הפעם הראשונה שקורה מקרה כזה באותו מתחם גנים. אוראל ברהום: "גם בתחילת השנה, אחרי שלושה שבועות, האחיינית שלי ברחה מהגן הזה", סיפרה, "והגגנת לא עדכנה את האימא שלה. יום למחרת השכנים שראו את זה סיפרו לה ולאימא".

במשטרת מרחב לכיש פתחו בחקירה בחשד להשארת ילד בלא השגחה ראויה מצד הגננת והסייעת שנחקרו במשטרה.

ממשרד החינוך נמסר: "מדובר באירוע חריג שמתבצעת לגביו חקירת משטרה. המשרד יבחן את הממצאים לעומק ויפעל בהתאם".

בעיריית קרית גת בחרו שלא להגיב – כך לפיה הכתבה שפורסמה כאמור בכאן 11. לכתבת הוידיאו לחצו כאן

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: צילום מסך כאן 11

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן