מחבל נוטרל במחלף יבנה

פרסום ראשון בחדשות 08: פיגוע ירי במחלף יבנה, כביש 4

פרסום ראשון בחדשות 08: פיגוע ירי במחלף יבנה, כביש 4

גבר כבן 30 נרצח, גבר נוסף נפצע בינוני מירי ברגל, ונהג רכב נפצע בינוני משברי זכוכיות בפיגוע ירי לעבר כלי רכב בכביש 4 סמוך למחלף יבנה לכיוון דרום

חובש מד"א שנקלע לזירת האירוע הבחין במתרחש, ירה לעבר המחבל וחיסל אותו

היום, בשעה 11:06 התקבלו דיווחים במוקד 101 של מד"א על פיגוע ירי לעבר כלי רכב בכביש 4 סמוך למחלף יבנה לכיוון דרום.

למקום הוזנקו כוחות גדולים של מגן דוד אדום הכוללים אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד"א רכובים על אופנועים שהגיעו במהירות למקום, העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים אסותא באשדוד 2 נפגעים:

–         גבר כבן 30 במצב אנוש, שמותו נקבע בבית החולים.

–         גבר בן 42 במצב בינוני שזכוכיות רכבו התנפצו בעקבות הירי, המשיך בנסיעה לצומת ניר גלים, שם חבר לצוותי מד"א ופונה לבית החולים עם פציעות מרסיסי זכוכית בפלג גופו העליון.

בנוסף, מהמקום פונה לבית החולים קפלן גבר כבן 42 במצב בינוני עם פציעה מירי בפלג גופו התחתון.

מתנדב מד"א שנקלע לזירת האירוע והבחין במתרחש ירד מרכבו, ומיד ירה לעבר המחבל וחיסל אותו, הוא סיפר: "נסעתי והבחנתי באדם עם נשק שעומד על הכביש, בתחילה חשבתי שמדובר בשוטר ואז נורו לעברי מספר יריות, התכופפתי, ומיד אחר כך זינקתי מהרכב, שלפתי את האקדח ויריתי בו, אני מרגיש שמילאתי את חובתי האזרחית".

במהלך האירוע נפגע קל מרכב גבר בן 53 שעצר לסייע באירוע.

חובש רפואת חירום במד"א אבנר בן דוד, שהגיע לזירת הפיגוע בכביש 4 סמוך למחלף יבנה, סיפר: "הגענו לזירה בכוחות גדולים, ראינו גבר בשנות ה-30 בשולי הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה ועם פצעי ירי בגופו, התחלנו לבצע בו פעולות החייאה, העלנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה, כשאנחנו נאבקים על חייו, ומצבו אנוש".

פראמדיק מד"א עומר ויסמן וחובשת בכירה במד"א לואיז רבינוביץ, שהעניקו טיפול רפואי לפצוע בצומת ניר גלים, סיפרו: "במקביל לדיווח על הפיגוע במחלף יבנה התקבל במוקד 101 של מד"א על פצוע מרסיסי זכוכיות בצומת ניר גלים. כשהגענו לצומת ראינו את הפצוע יושב בתוך רכב עם שימשות מנופצות. הוא סיפר לנו שהוא חלף עם רכבו שנפגע מהירי בזירת הפיגוע והמשיך בנסיעה עד לחבירה איתנו. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות מרסיסי זכוכיות בפלג גופו העליון. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני".

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים • דניאל עמרם טלגרם | דוברות מדא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן