מחבלי גוב האריות מאיימים: ”נכה אתכם בלוד, רמלה ובנגב”

ארגון גוב האריות משבח את הפיגועים בירושלים ומאיים בפיגועים נוספים

ב”גוב האריות” משבחים את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בירושלים בו נרצחו 3 אנשים בהם זוג אחים – ומאיימים לבצע פיגועים נוספים בתוך שטח ישראל.

“ממשלת הכיבוש הרתה וילדה את פני ההנהגה הגרועים ביותר, הפרשות ציוניות מגעילות כפי שהן ובראשן  בן גביר, הפנים האמיתיות של הציונות העולמית. בן גביר, ומאחוריו ממשלת החצוף נתניהו, עומד ומאיים להכביד ידו על בני עמנו הפלסטיני וליזום פעולות צבאיות רחבות היקף בכל האזורים. המסר שלנו אליהם: בואו, שכן אנו מייחלים מאוד לפגוע אתכם, ומשתוקקים להכות את צווארכם ולרמוס את ראשי חייליכם מוגי הלב”, נכתב בהודעה.

במסר ל”בני עמנו הפלסטיני לוחמי הג’יהאד” ציין “גוב האריות”: “כולנו שמים ביטחוננו בכם שתציתו את האדמה מתחת לרגלי הציונים, ואנו קוראים לכם לזנוח את המחלוקות על רקע משפחתי ומפלגתי, לצופף שורות ולעמוד מול הממשלה הדמגוגית והפוחזת הזו שאיבדה את הביטחון של אזרחיה מאז קיבלה את סמכות השלטון בהנהגת מדינת הכיבוש. לגיבורינו בכל התחומים הייתה השפעה רבה בהחלשת הממשלה הזו. אשר על כן, אנו מוקירים כבוד לגיבורי ירושלים, מגיני המקום הקדוש (-ירושלים) ולאריות של אללה בכל שעל של ארץ פלסטין, לשהיד חסן קראקע, אותו ארי שבאריות שתכנן, חיכה, השיג יכולת, ביצע, תקף ופגע”.

במסר לישראל נאמר: “וזו הבטחה מאתנו, ממשלת החולדות, תמצאו את מאורות האריות באל-עיסאוויה, אל-טור, ג’בל אל-מוכבר, סילוואן, אבו דיס, אל-עיזרייה, ענאתה, מחנה שועפאט, חיזמה, ובית לחם. תאי גוב האריות משתרעים מהרי האש ועד הרי חברון, רמאללה, בית לחם, קלקיליה, יריחו, טול-כרם, סלפית, ג’נין אל-קסאם וטובאס. אמרנו לכם, מדינת הכיבוש, שתמצאו אותנו בביתכם, שכן האריות שלנו ביפו, בחיפה, בעכו, בלוד, ברמלה, בערה, בנצרת, באום אל-פחם ובנגב. הם יצאו אליכם, יכו בכם, ויהרסו את ביטחונכם ושלוותכם. אנו מקדימים אתכם. פועלים בשקט וחיילינו אלמונים“.

צילום: דוברות המשטרה-ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן