מזל בתולה: שבוע רווי אי שקט ומתחים

עוזי הכוהן קולע בול! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-14/10/22 ועד ה-20/10/22

מזל בתולה: 

שבוע רווי אי שקט ומתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר.. פגיעה באגו, נטייה להיעלב, חוסר שבעות רצון או כעס יוצרים רצון להיות לבד. כאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי, אדישות וחוסר נכונות להיפתח לקבלת עזרה אמיתית. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וברגעים כאלה של בדידות נפשית, כדאי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן". .. השבוע על בני מזל בתולה להיות חזקים. חוסן נפשי וחוזק רוחני ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד ב"ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: אי שקט ומתח במקום העבודה יוצרים חוסר נוחות. מאבקי אגו, תחושת קורבנות, עוינות וחוסר סבלנות כלפי עצמכם וכלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית. יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. ליוצאים לחופש: עוגמת נפש כזו או אחרת מקלקלת את אווירת החופשה כדי למנוע זאת. גלו סבלנות וקחו עיכובים כאלה ואחרים בחשבון. (סגולה לחופשה מוצלחת היא אמירת ברכת הדרך מתוך אמונה שהכל מאת בורא עולם.) חג שמחת תורה שמח, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: במצבים קשים, החזקים צומחים. כאשר קורים בחיים דברים בלתי צפויים, מבחינה פסיכולוגית אנחנו מגיבים באחד משלושה אופנים: מלחמה, בריחה או שיתוק. האפשרות היעילה היחידה שמאפשרת צמיחה היא מלחמה. למדו מהצב, הוא מתקדם רק כשהוא מושיט את צווארו קדימה.

 

אתם חייבים לקרוא גם את זה: זהו קלף הטארוט של שנת תשפ"ג – לפי עוזי הכוהן >> לחצו כאן 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן