מותג הג’ין הספרדי Nordes ישווק בישראל באמצעות חברת אנוטקה

חברת אנוטקה בבעלותה של משפחת חינאווי, נבחרה להפיץ ולשווק בבלעדיות בישראל את מותג הג’ין הספרדי המוביל Nordes ג’ין נורדס (Nordes) נחשב לאחד ממותגי הפרימיום ומחזיק נתח שוק משמעותי בקטגוריית הג’ין העולמית.

חברת אנוטקה, אשר בבעלותה של משפחת חינאווי, נבחרה לשווק ולהפיץ בבלעדיות בישראל את מותג הג’ין הספרדי המוביל Nordes. למותג צפויות בחודשים הקרובים השקות מסקרנות במיוחד בישראל.

Version 1.0.0

ג’ין נורדס (Nordés) הוא מותג ג’ין ספרדי שמקורו מחבל גליסיה שבצפון-מערב ספרד, הזוכה לפופולריות בכל העולם. בידולו מתבטא בטעמו הלא שגרתי, באופיו הייחודי והמרענן ביחס לסוגי ג’ין מסורתיים, זאת הודות לתהליך הפקתו בעיקר מענבי אלבריניו- זן מקומי של ענבים לבנים המאפיינים את האזור בו הוא מיוצר. תוספת זו מהווה חותם ייחודי ויוצא דופן המאפיין רק אותו ומקנה לג’ין טעמים פירותיים ועדינים יותר. בתהליך ייצורו משתמשים גם בצמחי תיבול מקומיים מאזור גליסיה, כגון אקליפטוס, לבנדר, עלי דפנה, ומנטה היוצרים ג’ין קליל ורענן- פחות חריף ופחות מריר מהג’ין המסורתי, מה שהופך אותו למבוקש במיוחד בקרב הקהל הישראלי.

גיא בליס, מנכ”ל חברת אנוטקה, מציין:

“אנו שמחים לצרף לפורטפוליו המשקאות האלכוהוליים שלנו את מותג נורדס הספרדי. סצנת הג’ין בארץ מתחזקת משנה לשנה באופן מתמיד כך שהעיתוי לחיבור ביננו נכון במיוחד, הן לשוק הפרטי והן למקצועי. מותג זה זוכה להצלחה עולמית כבירה וגם בארץ הוא זוכה לאהדה בקרב קהל לא מבוטל. כעת, משימתנו היא לחזק את המותג ולחשוף אותו בפני קהלים נוספים הצפויים להתאהב בסדרת המוצרים הייחודית של המותג, כין אם כמרכיב נלווה לקוקטיילים, או כמשקה Stand -alone”.

בליס מוסיף “ג’ין נורדס שובר את כל הסטנדרטים הודות לייחודיותו- באופיו, בטעמיו ובניחוח האופייניים רק לו. תרבות צריכת הג’ין בישראל צומחת ומתחזקת כך שכחברה יבואנית אנו מבטיחים הפתעות מסקרנות במיוחד גם לקהילת חובבי הג’ין בישראל”.

אודות אנוטקה

אנוטקה הנה חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלותה של משפחת חינאווי ג’ורג’. החברה, אוחזת בפורטפוליו עשיר של מוצרי פרימיום הכוללים מותגי יין מוכרים כמו פרסקולבדי, רוזבלוד, פרקשנט, שמפניה פול רוג’ר, מוגה ועוד.

במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול- דוגמת קוניאק HINE, וויסקי Irish man, ג’ין Silent Pool לימונצ’לו PALLINI ועוד. בקטגורית הבירה מייבאת את מותג הבירה הספרדי המוביל בעולם- סן מיגל.

 

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ חו"ל | צילום גיא בליס – שי בן אפריים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן