מותג האיפור הבינלאומי L’OREAL PARIS מרחיב את סדרת השפתונים

השפתונים עמידים עד 16 שעות, מעניקים תחושה רכה וקטיפתית לשפתיים, מועשרים בחומצה היאלורונית ובגימור מאט

מותג האיפור הבינלאומי L’OREAL PARIS (לוריאל פריז) מרחיב בימים אלה את סדרת השפתונים INFAILLIBLE MATTE RESISTANCE שהושקה בתחילת השנה בשיתוף דוגמנית העל ואייקון האופנה ממשפחת קרדשיאן קנדל ג’נר, ומשיק 4 גווני ניודס חדשים לקיץ 2024.  

השפתונים בסדרה בעלי פיגמנט אינטנסיבי, עמידים עד 16 שעות, בגימור מאט מושלם, נוחים למריחה ומעניקים תחושה רכה, נעימה וקטיפתית לשפתיים. השפתון מועשר בחומצה היאלורונית, נמרח בקלות ומספק תחושה נוחה ולא דביקה על השפתיים. אריזת השפתון יוקרתית, נשית ומהודרת, כתכשיט של ממש בתיק האיפור. 

ארבעת הגוונים החדשים מצטרפים לסדרת שפתוני ‘אינפליבל מאט רזיסטנס’ המצליחה, המציעה עוד עשרה שפתונים בגוונים טרנדיים ונחשקים:  אדום, ורוד בייבי, אדום קורל, ורוד ניוד ועד ניוד טבעי. הצבע האישי של קנדל ג’נר הוא אדום 420. 

הוראות שימוש: יש למרוח שכבה של שפתון מהחלק הפנימי כלפי חוץ. יש להמתין מספר שניות לייבוש מלא של השפתון על השפה. מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצובלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ לוריאל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן