מותג גברים חדש ייפתח בישראל בהשקעה של עשרות מיליונים

ב-15.9 ייפתחו ארבע חנויות ראשונות של מותג בגדי הגברים SEBO מבית תאגיד האופנה “מאניה גרופ”. איפה? בנתניה עיר ימים, אילת אייס מול, ביג פאשן אשדוד וגרנד באר שבע, לצד אתר איקומרס פעיל.

מותג בגדי גברים חדש ובינלאומי נולד בישראל – מותג בגדי הגברים SEBO מבית תאגיד האופנה “מאניה גרופ” בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ועתיד לפתוח כ- 10 חנויות במהלך שנת 2024 וכ-30 חנויות במהלך שנת 2025.

SEBO הינו מותג בגדי גברים מלא בסטייל, פרקטיות ואיכות. SEBO נוסד עבור גברים שרוצים עיצוב שתואם, מבין ויודע בדיוק מה הם צריכים כדי להרגיש טוב, להיראות טוב ולחיות טוב.

ב-SEBO מאמינים שכל גבר הוא בעל סיפור ייחודי וכל בגד הוא חלק בלתי נפרד מהמסע האישי שלו. הגבר של SEBO לא מצטרף לטרנדים קיימים, הוא מכתיב אותם.

בית האופנה SEBO מביא לכם את מיטב העיצובים מתוך השראה לעולם האופנה הבינלאומי, בשילוב ייחודי של סטייל ונוחות שמתאים לחיים המודרניים שלכם. SEBO הוא לא רק מותג – זו קהילה, זה סיפור של אהבה לאופנה ולאיכות.

המותג נפתח בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ועתיד לפתוח כ -10 חנויות במהלך 2024 וכ- 30 חנויות בשנת 2025.

המותג החדש מציע חווית קניה כוללת ועונה על צורך עולה של צרכנים ל- ONE STOP SHOP, אתה רוכש מלתחה גברית שלמה, במקום אחד בשילוב חוויית רכישה מותאמת ובלעדית למותג.

SEBO זה דור חדש של אופנה לדור חדש של גברים: חכם, מודע, עדכני, מתפתח ובינלאומי. הגברים של SEBO יודעים מה הם רוצים ומה הם צריכים. המותג מציע שלל פריטים לאנשים שמחפשים להיות חלק מקהילה, מובילים ומעודכנים כל הזמן. אלה שחשוב להם הפרטים הקטנים לצד הגדולים כדי ליצור את הלוק המושלם והאופנתי.

בקולקציות בחנויות ניתן למצוא החל מג’ינסים ומכנסיים, מכופתרות, מעילים, ג’קטים, טי שירטים, פוטרים, נעליים ואקססוריז בטווחי מחיר סופר משתלמים ונוחים.

מחירי קולקציה:

מכופתרות: 299-399 ש”ח
חליפות: 899-999 ש”ח
מעילים וג’קטים: 299-699 ש”ח
טי שירטים: 149-279 ש”ח
פוטרים: 229-349 ש”ח
נעליים: 399-599 ש”ח
אקססוריז: 129-349 ש”ח

כאשר אתם קונים ב- SEBO אתם לא רק רוכשים בגדים – אתם רוכשים מוצרי אמנות לבישים שעברו תהליך ייחודי של עיצוב ואיכות. בכל פריט של SEBO נכנסים לתוך עולם שבו הסטייל והאיכות משתלבים יחד עם יצירתיות ואהבה לפרטים הקטנים וכך אתם מייצרים את החתימה אישית מלאת הסטייל שלכם.

אליאור אסלאן סמנכ”ל שיווק קבוצת “מאניה גרופ” בעלי מותג SEBO:

“המותג מזמין אתכם להיות חלק מתרבות האופנה העולמית דרך קולקציות שמציעות איכות יוצאת דופן וסטייל אישי. SEBO הוא הבחירה האולטימטיבית לכל גבר שמחפש להפוך את ארון הבגדים שלו לסיפור על הסטייל והאישיות שלו. בכל רכישה, אנו מבטיחים לכם חוויה של יוקרה ואלגנטיות שמשלבת בין סטייל אישי למגמות האופנה העולמיות החמות ביותר”.

פתיחת הרשת:

ב-15.9 עם ארבע חנויות ראשונות בנתניה עיר ימים, אילת אייס מול, ביג פאשן אשדוד וגרנד באר שבע, לצד אתר איקומרס פעיל.

צפי פתיחת חנויות:

שנת 2024: 10 חנויות
שנת 2025: 30 חנויות

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

■ לחדשות נתניה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שלו אריאל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן