מועצה אזורית יואב: חוגגים יום הולדת 104 להילדה רייטר

הילה קיבל עצה לחיים ארוכים: לא להפסיק להתנועע ולקיים חיים אנרגטיים עם מבט אופטימי קדימה. אנחנו מאמצים את העצה הזו.

ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר הגיע היום (יום חמישי 4.7.24) ל”בית הדר” בקיבוץ כפר מנחם למפגש מעורר השראה עם הילדה רייטר שחגגה יום הולדת 104.

 

במפגש המרתק סיפרה הילדה באריכות ובבהירות על ילדותה בגרמניה, העלייה לפלשתינה בשנת 1940, המעבר לקיבוץ כפר מנחם, ההתאלמנות מבעלה אצה, שנפצע במלחמת השחרור, העבודה בקיבוץ והמעבר לארה”ב לצד אמא, המשפחה, הילדים והאופטימיות שמלווה אותה לאורך כל הדרך.

 

בשנת 2022 חזרה הילדה לבית הדר בקיבוץ, לאחר שנים רבות בארה”ב, לאחר שהחליטה כי זה הצעד הנכון עבורה, במיוחד לאור העובדה כי בנה גרשון מתגורר גם כן בקיבוץ.

הילדה סיפרה כי הסוד שלה לחיים ארוכים נעוץ בעצה שהיא קיבלה מהוריה עוד בילדותה וזה לא להפסיק להתנועע ולקיים חיים אנרגטיים עם מבט אופטימי קדימה.

 

ראש המועצה נתי לרנר: “זה היה מפגש מעורר השראה ומרגש במיוחד כאשר הילדה חלוקת איתי את ההיסטוריה האישית שלה שמשתלבת באופן מעורר השראה עם המאורעות המרכזיים בהיסטוריה לאורך המאה -20”.

עוד הוסיף ראש המועצה: “אני רוצה לאחל להילדה היקרה יום הולדת שמח, הרבה נחת מהמשפחה והסביבה הנפלאה העוטפת אותה וכבר קבענו להיפגש ביום הולדתה ה- 105.

בשם כל קהילת יואב אנחנו מאחלים להילדה הרבה נחת, בריאות ומבט אופטימי קדימה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות מועצה אזורית יואב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן