מועדון טניס שולחן: מדליקים נר של חנוכה בלוד

משחקי ליגת העל בטניס שולחן נפתחו בהצלחה אדירה של הפועל לוד, לאחר ניצחון סנסציוני על מועדון הפועל ירושלים החזק, בו משחקת אלופת הארץ.

במועדון הטניס שולחן של הפועל לוד ערכו טקס הדלקת נרות חנוכה, בהשתתפות הרב בוטמן, שבתאי קטש, מאיר אליהו, מנהל אגף הספורט, ירון זרד, מנהל מחלקת הספורט, שלמה אברמוביץ, נשיא המועדון, פנחס מיכאלי, יו”ר העמותה, חברי ההנהלה והשחקנים. גבי פנחסוב, ותיק השחקנים וחבר ההנהלה, בירך על שובם של החטופים. לאחר הברכות, נערך טקס הדלקת הנרות, והודלק נר רביעי של חנוכה.

השחקנים עמדו דקת דומיה לשחקן טניס שולחן רס”ל בן זוסמן הי”ד, חייל מילואים בהנדסה קרבית, שנהרג בקרבות בעזה. לפני מותו, כתב בן זוסמן ז”ל צוואה מצמררת. בין היתר ביקש בצוואתו: “אם חס וחלילה אתם יושבים שבעה, תהפכו אותה לשבוע של חברים, משפחה וכיף. שיהיה אוכל, בשרי כמובן, בירות, שתייה מתוקה, גרעינים, תה וכמובן כמובן עוגיות של אמא. תעשו צחוקים, תשמעו סיפורים, תפגשו את כל שאר החברים שלי שעוד לא ראיתם. וואלה? מקנא בכם. הייתי רוצה לשבת שם, לראות את כולם.”

כזכור, משחקי ליגת העל בטניס שולחן נפתחו בהצלחה אדירה של הפועל לוד, לאחר ניצחון סנסציוני על מועדון הפועל ירושלים החזק, בו משחקת אלופת הארץ.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן